Kattens overgangsalder ?
Fra : Kemster

Dato : 19-02-03 18:11

Hejsa

Jeg har en dejlig hankat, men jeg ved ikke om den er syg eller om den er
blevet voksen ?
Det ser ud som om at den er besværet med at tisse, men om det er territorie
afmærkning er jeg ikke klar over, det lugter FÆLT......
Jeg ved godt at alle herinde siger : " Få nu skidtet kastereret ! " og det
skal den også, men jeg ville bare høre om den virkelig ER syg..... det er
kommet i løbet af min arbejdsdag idag ;-(( piv piv

MVH
Kemster

Fra : Niels Peter

Dato : 19-02-03 18:18

"Kemster" <kemster@cs-wuzz.com> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> blevet voksen ?
> Det ser ud som om at den er besværet med at tisse,

Mener du, det ser ud, som om den har svært ved at komme af med det,
eller?

> men om det er territorie
> afmærkning er jeg ikke klar over, det lugter FÆLT......

Det /kan/ skyldes kønsmodning, men det plejer sjældent at komme så brat.
Det kan også skyldes en blærebetændelse.

> [...]
er
> kommet i løbet af min arbejdsdag idag ;-(( piv piv

Jeg synes, du skulle få en tid hos dyrlægen i morgen ...

Niels Peter

Fra : Ragna

Dato : 19-02-03 18:49

Det lyder bestemt som en akut blærebetændelse, som er meget smertefuld, så
jeg synes også, du skal få en dyrlægetid i morgen.
Så pludseligt kommer afmærkningsadfærden ikke!

--
Venlig hilsen, Ragna