Skal det være så dyrt?
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 17-02-03 20:27

Kan det virkelig passe at ordentligt kattegrus skal koste både 10 og 15
DKK/KG?

Hvor dyrt kan det være at brænde noget ler eller hvad det nu er?

Hvor skal man handle for at kunne spare på større indkøb?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Pia Thomsen

Dato : 17-02-03 20:55

Steen skrev:
Kan det virkelig passe at ordentligt kattegrus skal koste både 10 og 15
DKK/KG?

NIX!!!! Jeg er begyndt at købe Extreme Classic....jeg stiller lige et lille
regnestykke op.

En sæk indeholder 16 kg. og koster (der hvor jeg køber) 129 kr.
10 stk. af dem giver en pris på 1290 kr. Oveni det har Extreme Classic et
stempelkort, hvor man kan få to gratis sække, når man har købt 10 sække (og
husket at få stemplet...hmm)

16 kg. x 12 stk. = 192 kg.

Prisen divideret med mængden (kg) 1290/192 giver en kg.pris på 6,72 kr.

Det er godt nok store mængder, men hvis man har plads, er det jo rart eller
også kan man slå sig sammen med en eller flere...

Håber det hjalp

Hilsen Pia

Fra : Kate

Dato : 17-02-03 21:14

"Pia Thomsen" <piathomsen@pc.dk> wrote in news:b2reie$b6l$1@sunsite.dk:

> En sæk indeholder 16 kg. og koster (der hvor jeg køber) 129 kr.

Hit med en adresse
Nej, seriøst, hvor kan du "nøjes" med at gi' 129 kr pr pose? Jeg fandt
det tilfældigt i min næsten lokale dyrhandler til 169 kr. Normalt køber
jeg storkøb gennem mine forældre, men er løbet tør tidligere end jeg
plejer og må derfor ud og gi' fuld pris pt.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Pia J

Dato : 17-02-03 21:17

Jeg er begyndt at købe i Tyskland til den pris. www.zooplus.de

:Pia

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 17-02-03 21:21

> Jeg er begyndt at købe i Tyskland til den pris. www.zooplus.de

Hvordan får man så stemplet?

/Vibeke

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 17-02-03 21:41

> Jeg er begyndt at købe i Tyskland til den pris. www.zooplus.de

Men der er det udgået i øjeblikket...

/Vibeke

Fra : Bente Jepsen

Dato : 17-02-03 22:52

> Men der er det udgået i øjeblikket...

Nej ikke mere. Jeg fik i sidste uge en mail om at de havde på lager igen.
(da jeg købte gav jeg ca. 95,- pr. sæk)

Hilsen
Bente

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 17-02-03 23:40

> Nej ikke mere. Jeg fik i sidste uge en mail om at de havde på lager igen.
> (da jeg købte gav jeg ca. 95,- pr. sæk)

Okay - jeg var bare inde på deres hjemmeside der ved 21:30-tiden i dag, og
der stod der at de var udgået - og man kunne ikke få det overført til
indkøbsvognen. Men måske er det en fejl på hjemmesiden?

Mvh
Vibeke

Fra : Bente Jepsen

Dato : 18-02-03 06:39

> [...]
> der stod der at de var udgået - og man kunne ikke få det overført til
> indkøbsvognen. Men måske er det en fejl på hjemmesiden?

Øv da, nej så er det sikkert udgået igen, det var da godt nok hurtigt

Hilsen
Bente

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 24-02-03 21:43

Bente Jepsen <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> wrote:

> og
> >

> Øv da, nej så er det sikkert udgået igen, det var da godt nok hurtigt
>
> Hilsen
> Bente

Hej

Jeg bestilte onsdag d.20/2 hvor jeg fik en mail om at det var på lager
igen, og jeg modtog det idag den 24/2. Men nu er det udsolgt igen.

M.v.h
Niels

Fra : Pia Thomsen

Dato : 17-02-03 21:37

Kate skrev:
[...]

Er på vej, er på vej ))

Endnu engang må jeg bøje mig i støvet for min forhandler - det ved jeg, at
der er flere som gør...

http://www.pethouse.dk

De hører hjemme i Odder ved Århus, men leverer i hele landet...hvordan det
foregår...tjaee, der må andre kræfter til - jeg bor kun 20 min. kørsel
derfra og benytter gerne chancen for at snuse lidt...

Hilsen Pia

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 17-02-03 21:44

Pia Thomsen wrote:
> [...]
> foregår...tjaee, der må andre kræfter til - jeg bor kun 20 min. kørsel
> derfra og benytter gerne chancen for at snuse lidt...

Jeg bor heller ikke længere væk, men jeg kan da godt synes at det er
lidt ærgeligt at der ikke er priser online.

Fra : Pia Thomsen

Dato : 17-02-03 21:51

Steen skrev:
Jeg bor heller ikke længere væk, men jeg kan da godt synes at det er lidt
ærgeligt at der ikke er priser online.

Hmm, på det punkt kan vi godt blive enige, men jeg har som regel løst det
ved at sende en mail.....eller ser det som en mulighed for at lure på om der
skulle være sket noget nyt revolutionerende...man er vel
kvinde=oser.....ihvertfald ifølge kæresten ))

Hilsen Pia

Fra : Mette Jensen

Dato : 17-02-03 21:42

Kate wrote:

> Hit med en adresse

Købte for en uge siden, 16 kg for 129 kr hos PetGo i Gentofte.
--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 17-02-03 21:47

> Købte for en uge siden, 16 kg for 129 kr hos PetGo i Gentofte.

Extreme Classic? Jeg var derude i dag - og der havde de ikke noget??

/Vibeke

Fra : Kate

Dato : 17-02-03 22:07

"Vibeke Jørgensen" <vibeke1@hotmail.com> wrote in

> Extreme Classic? Jeg var derude i dag - og der havde de ikke noget??

Det står heller ikke på deres hjemmside. Dog kan jeg se at jeg nok
bliver nødt til at tage derud alligevel bare for at kigge

Fra : Mette Jensen

Dato : 17-02-03 22:19

Vibeke Jørgensen wrote:

> Extreme Classic? Jeg var derude i dag - og der havde de ikke noget??

Hm..... Det er skam Extrem Classic!! Har da posen og bonnen endnu!

Det stod på en palle lige indenfor døren.

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 17-02-03 22:42

> Det stod på en palle lige indenfor døren.

Det er godt nok sært. Nå men man må jo prøve igen i morgen så. Jeg kiggede
ellers lige der - gordi det undrede mig at de havde flyttet nogen af
kattetingene helt derfrem.

/Vibeke

Fra : Mette Jensen

Dato : 17-02-03 23:20

Vibeke Jørgensen wrote:

> Det er godt nok sært. Nå men man må jo prøve igen i morgen så. Jeg
> kiggede ellers lige der - gordi det undrede mig at de havde flyttet
> nogen af kattetingene helt derfrem.

Lige præcis! Synes også det var mærkligt..... Men du kan da spørge om
de kun havde det på "prøve" eller de får det igen......

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 18-02-03 07:42

> Det er godt nok sært. Nå men man må jo prøve igen i morgen så. Jeg kiggede
> ellers lige der - gordi det undrede mig at de havde flyttet nogen af
> kattetingene helt derfrem.

Jeg var derude i går eftermiddags/aftes, og der var ikke noget extreme
classic. De paller, der stod lige inden for døren, var med Vitakraft
et-eller-andet (den der i en lyserød kasse) og Cathrine.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 18-02-03 10:09

> Jeg var derude i går eftermiddags/aftes, og der var ikke noget extreme
> classic. De paller, der stod lige inden for døren, var med Vitakraft
> et-eller-andet (den der i en lyserød kasse) og Cathrine.

Jep - lige netop :) Måske man skulle ringe derud og spørge.

/Vibeke

Fra : Mette Jensen

Dato : 18-02-03 10:26

Vibeke Jørgensen wrote:
> [...]

Hm.... Det lyder godt nok mærkeligt. Men ring derud. Det kan jo være
de kan få det igen.

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Mette Jensen

Dato : 18-02-03 10:36

Mette Jensen wrote:

Nu har jeg fundet bonnen..... Den er fra den 6.2.2003.

Jeg har købt Extreme Classic men prisen var ikke så god som jeg troede....
Jeg har givet 159 istedet for 129..... Undskyld!!!

Men da vi tog sækken stod der et skilt med 129 på.
Det troede både mig og kæresten da vi tog det.
At vi så kun tjekket bonnen for opdrætter-rabatten
er jo vores fejl
--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 18-02-03 13:11

> At vi så kun tjekket bonnen for opdrætter-rabatten
> er jo vores fejl

Hej Mette

Kan man få opdrætterrabat på Extreme Classic? Hvordan gør man det (dvs. hvor
skal man henvende sig, for at få det)?

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Pia Thomsen

Dato : 18-02-03 13:50

Grit skrev:
Kan man få opdrætterrabat på Extreme Classic? Hvordan gør man det (dvs. hvor
skal man henvende sig, for at få det)?

Man kan få det stempelkort, som jeg nævnte længere oppe...det er vist hvad
der er af Opdrætterklub, men det er da også OK!! Problemet er vist bar,e at
det ikke er ret mange forretninger, der "gider" bøvlet med at indsende
stempelkort...det skal de jo for at få de to sække igen...eller pengene for
dem - hvordan de nu gør det...men de skal oplyse om kortet!!!
Det giver godt nok ikke mere end 1,25 kr. pr. kg. men det hjælper da
også...det er regnet udfra den pris jeg betaler...

Hilsen Pia

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-02-03 14:20

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> wrote in message

> Kan man få opdrætterrabat på Extreme Classic? Hvordan gør man det (dvs.
hvor
> skal man henvende sig, for at få det)?

Du kan også læse om det her:
http://www.precept.dk/klubkat.htm
Der står bare ikke noget om, hvor og hvordan man skal
henvende sig

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : Pia Thomsen

Dato : 18-02-03 14:30

Det lader til, at det er det stempelkort og ikke andet!! Men hvis bare
butikkerne ville informere om det. det er lidt ringe, at de ikke gør det,
synes jeg!!

Hilsen Pia

Fra : Mette Jensen

Dato : 18-02-03 16:29

Grit Wessel wrote:

> Kan man få opdrætterrabat på Extreme Classic? Hvordan gør man det
> (dvs. hvor skal man henvende sig, for at få det)?
>
> MVH Grit

Som de andre skriver har Precept en opdrætter klub hvor du kan få rabat.
Denne rabat er dog det samme som et stempelkort.
Klubben hos Precept er ikke oppe og kører ordenyligt endnu.
På udstillingen i Assentoft vil Precept-manden have blanketterne med, til
indmeldelse.

Det var ikke denne rabat jeg kiggede efter på bonnen, men på fodret

PS: Fandt I ud af om PetGo får det igen?
--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 21-02-03 12:52

> PS: Fandt I ud af om PetGo får det igen?

Jep Petgo har det igen. Og de bliver ved med at have det. Plus jeg fik
udleveret et rabbatkort hvor jeg får en pose gratis efter at have købt ti :)
Så det er jo dejligt.

/Vibeke

Fra : Pia Thomsen

Dato : 21-02-03 14:21

Vibeke skrev:
Jep Petgo har det igen. Og de bliver ved med at have det. Plus jeg fik
udleveret et rabbatkort hvor jeg får en pose gratis efter at have købt ti :)

Én sæk?? Jeg får altså to, når jeg har købt 10 sække - er der to forskellige
rabatkort? Det lyder da som noget rod??...

Hilsen Pia

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 21-02-03 15:17

> Én sæk?? Jeg får altså to, når jeg har købt 10 sække - er der to
forskellige
> rabatkort? Det lyder da som noget rod??...

Det må der være. Dette her er fra Iwersen Pet Products.

/Vibeke

Fra : Pia Thomsen

Dato : 21-02-03 16:04

Vibeke skrev:
Det må der være. Dette her er fra Iwersen Pet Products.

Hmm, det ved jeg altså ikke om min var - jeg køber 10 sække på en gang
sammen med min søster...ellers har jeg glemt kortet de 5 af gangene eller
smidt det væk, så jeg har desværre ikke mit lige nu...

Hilsen Pia

Fra : Kate

Dato : 17-02-03 21:58

"Mette Jensen" <mette@chimera-mainecoon.dk> wrote in

> Købte for en uge siden, 16 kg for 129 kr hos PetGo i Gentofte.
> --
> Venlig hilsen Mette
>
> www.Chimera-MaineCoon.dk

Se det var jo interessant for en person uden internationale (eller
nationale) kreditkort. Godt nok tænkte jeg på at kigge på den
Århusianske, men Gentofte er en hel del tættere på Måløv

Fra : Nynne Hansen

Dato : 17-02-03 20:53

Hej Sten!

Nu ved jeg ikke vhor du bor i landet - men vi handler kattegrus hos HK
Møllecenter i Erritsø v. Fredericia, 99 kr for 20 kg kattegrus (BioKat).

Tilsvarende centre findes landet over - der er også bl.a. www.zoocity.dk som
har nogle fornuftige priser - også på forsendelse!

Mvh Nynne

This mail and any attachments originate from a system scanned by the
latest available version of Norton anti-virus

Fra : Jynis

Dato : 18-02-03 08:00

"Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor dyrt kan det være at brænde noget ler eller hvad det nu er?
>
> Hvor skal man handle for at kunne spare på større indkøb?

Hos os bruger vi Melgaards natur kattegrus . Der er 20 l . i posen og den
vejer ca. 25 kg kg. den koster 82,50 kr . det er en litter pris på 4,13 kr
eller en kg pris på ca.3,30 kr. Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk