Hvor lang?
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 16-02-03 12:06

Hvor langt er det stykke der hænger fra burkanten og ned til gulvet????

Hilsen Randi

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-02-03 12:32

On 16/02/2003 12:06, in article b2nrbb$rrs$1@sunsite.dk, "Randi Skindbjerg
Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> wrote:

> Hvor langt er det stykke der hænger fra burkanten og ned til gulvet????
>
> Hilsen Randi

Det er lidt forskelligt, alt efter hvor høje de borde er, som burene står
på...
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 16-02-03 12:37

> Det er lidt forskelligt, alt efter hvor høje de borde er, som burene står
> på...
> --

Det var nu også bare ca. mål....så det ikke hang og flavrede oppe i
luften*ss*

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-02-03 12:48

On 16/02/2003 12:37, in article b2nt5b$6rv$1@sunsite.dk, "Randi Skindbjerg

> Det var nu også bare ca. mål....så det ikke hang og flavrede oppe i
> luften*ss*

Personligt ville jeg regne med 80-90cm, men for at være på den sikre side
kunne du jo ringe rundt til udstillingssekretærerne i de 4 hovedklubber og
spørge, hvor høje deres borde er Det er ikke sikkert, de sådan lige har
svaret klar på rede hånd, men de burde iaf kunne finde ud af det ganske
hurtigt

Fra : Camilla Scharff

Dato : 16-02-03 13:03

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev ...
> [...]
har
> svaret klar på rede hånd, men de burde iaf kunne finde ud af det ganske

Nej, det kan man nu ikke lige finde ud af ganske hurtigt...
Alle vores bure og borde står nemlig pakkede på vogne i en stor container,
som man ikke sådan liiiiige åbner og piller et par borde af for at måle dem!
Desuden sker det, at man fx ikke har borde nok og derfor må låne/leje af
hallen eller en af de andre klubber, og man kan derfor ikke altid være
sikker på, at når man er på fx en RK-udstilling, så er der kun RK-borde.

Mvh. Camilla

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-02-03 13:15

On 16/02/2003 13:03, in article
Z5L3a.89008$Hl6.8135436@news010.worldonline.dk, "Camilla Scharff"
<camischa@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
> hallen eller en af de andre klubber, og man kan derfor ikke altid være
> sikker på, at når man er på fx en RK-udstilling, så er der kun RK-borde.

OK - men hvordan finder man så ud af det?
Mvh Camilla

Fra : Camilla Scharff

Dato : 16-02-03 13:28

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev...
> OK - men hvordan finder man så ud af det?

Det *kan* være, at den burpark-ansvarlige kan huske målene, så hvis man skal
give sig i kast med at kontakte bestyrelsesmedlemmer, er burmand/-damen nok
den oplagte at forsøge sig hos.
Hvis ikke han/hun kan give et svar er der nok ikke anden vej uden om end at
måle på en udstilling eller håbe på, at andre udstillere kan svare...

Mvh. Camilla

Fra : Tournesol

Dato : 16-02-03 12:53

Hej

> Hvor langt er det stykke der hænger fra burkanten og ned til
> gulvet????

Jeg har lavet mit 1 meter så må jeg så "smøge" det lidt op hvis det er for
langt.
Ved racekattens udstilling i bagsværd var 80 cm nok så der var lidt overskud

Hilsen
Henriette.
--
DK.TOURNESOL
www.dktournesol.dk

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 16-02-03 12:54

">
> [...]
> langt.
> Ved racekattens udstilling i bagsværd var 80 cm nok så der var lidt

Ok Tak. Jeg må finde på en smart smøge op måde

Randi-der elsker en udfordring...

Fra : Camilla Scharff

Dato : 16-02-03 13:36

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b2nu4b$alc$1@sunsite.dk...
> Ok Tak. Jeg må finde på en smart smøge op måde

Har et ideer til det...

Nederst i hjørnene på bagsiden (og måske på midten) kan syes/klæbes nogle
små stykker velcro - behøver bare at være fx.2x2 cm. Desuden syes/klæbes
nogle længere striber velcro horisontalt (fx 15-20 cm lange) tilsvarende
steder, men fx 10 cm. højere oppe, så du kan bukke og fastgøre det underste
af forhænget vha. velcroen dér, hvor du gerne vil have det.

Eller du kan sy små løkker i yderst på bagsiden med 5 cm. interval og så to
binde-bånd nederst, så kan du forkorte ved at binde fast i den højde, du
synes er passende.

Håber du forstod hvad jeg mener!

Mvh. Camilla - som også elsker udfordringer, men overhovedet ikke kan sy...

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 16-02-03 13:46

> Håber du forstod hvad jeg mener!
>
> Mvh. Camilla - som også elsker udfordringer, men overhovedet ikke kan
sy...

Roger and over.... er forstået... Jeg kan heller ikke sy men én gang skal jo
være den første...så har jeg også noget at grine over på udstillingen...i
andre er velkommen til at komme forbi og grine med

Hilsen Randi-der nu har stukket sig mindst 100 gange...

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 16-02-03 14:41

Og jeg bruger den nemme løsning på det problem.
Sætter en spiral foran buret forneden, og kaster et stykke stof hen over som
på en tørresnor. Bare stoffet er langt, er det ligegyldigt hvor højt bordet
er....
Måske ikke så kønt, men det virker
--
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Tournesol

Dato : 16-02-03 14:28

Hej

> Ok Tak. Jeg må finde på en smart smøge op måde

Jeg bruger sikerhedsnåle til at sætte det op med og "gemmer" dem under
tæppet i bunden af buret
Jeg bukker så det der er forlangt om oppe for oven..... Håber du forstår
hvad jeg mener

Man kunne måske også bruge en spiral og bukke det om der er forlangt for
oven og hæfte det på bagsiden med sikerhedsnåle eller vekobånd.

eller vekobånd i bunder til at "klister" det op der er forlangt.

Bare ider om de kan bruges ved jeg ikke

Jeg skal selv til at lave noget nyt da jeg skal have 2 katte med næste gang
istedet for en
Der er heldigvis et stykke tid til næste rc udstilling

Hilsen
Henriette.
--
DK.TOURNESOL