Symønster!
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 16-02-03 12:04

Er der nogen der har et symønster på en lille hule eller lign.???? Jeg er
ved at gå helt agurk....jeg syr løs...på trods af mine ti tommelfingre det
hele til mit nye burgardin....

Randi

Fra : Mette Jensen

Dato : 16-02-03 12:45

Randi Skindbjerg Kristensen wrote:

Hej Randi!

> Er der nogen der har et symønster på en lille hule eller lign.????

Jeg har et mønster men til det, skal du bruge nogle plastikstænger.....
Det er sådan et lille "iglo" telt. Fisks og smart. Lige til at klappe sammen
og tage med. Og så piller man bare stængerne ud og putter det i
vaske maskinen, når det trænger til det.

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Majer

Dato : 16-02-03 13:30

"Mette Jensen" <mette@chimera-mainecoon.dk> skrev i en meddelelse >

> [...]
sammen
> og tage med. Og så piller man bare stængerne ud og putter det i
> vaske maskinen, når det trænger til det.

Hej Mette!!

Det mønster kunne jeg godt tænke mig, hvis du vil dele ud af det!
Mange søndagshilsner fra
--
Majer

http://www.majer.dk
(Nu med helt nyt design)

Fra : Lindes

Dato : 16-02-03 21:56

Hej Mette

> [...]
sammen
> og tage med. Og så piller man bare stængerne ud og putter det i
> vaske maskinen, når det trænger til det.

Jeg vil meget gerne have en kopi af dit iglo-mønster, så hvis du vil maile
(hvis det kan lade sig gøre) det til mig - bliver jeg mægtig glad

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-02-03 13:33

Her kan du finde mange tips http://come.to/softspot under kattpysseltips

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b2nr78$rf4$1@sunsite.dk...

Fra : Birgitte

Dato : 16-02-03 23:49

> [...]
> ved at gå helt agurk....jeg syr løs...på trods af mine ti tommelfingre det

Hej Randi
Prøv at kigge på denne side, der er masser af gode ideer og tips
http://come.to/softspot
Måske andre kan bruge linket også.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Lindes

Dato : 25-02-03 20:33

"Birgitte" skrev:
> Prøv at kigge på denne side, der er masser af gode ideer og tips
> http://come.to/softspot
Hej Birgitte

Jeg takker mange gange for linket

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Birgitte

Dato : 25-02-03 23:25

"Lindes" <charlote@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Birgitte

> Jeg takker mange gange for linket
> Med venlig hilsen
> Charlotte

Hej Charlotte
Velbekomme
Jeg synes selv der er mange rigtige gode foreslag til hjemgjort
Er man bare en smule fingernem, kan man faktisk lave utrolig mange ting selv
til sine katte, uden den helt store pengepung *S*
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk