Dynastiet Van Crissi (TUV)
Fra : Ole Madsen

Dato : 15-02-03 20:16

Jeg vil tillade mig at prale en smule. Min TUV hunkat Rosander´s van
Crissi er blevet tipoldemor.

Jeg ved ikke hvor almindelig det er blandt andre katteracer i Danmark,
men jeg mener at vide, at det er første gang det er sket for en dansk
Tyrkisk Van kat.

Hvis i kunne tænke jer at se billederne af et TUV familie dynasti
(billederne er samlet på én side) skal i klikke på dette link:
http://darlingtonia.dk/Dynasti.html

mvh

Ole Madsen

Katteri Darlingtonia
http://darlingtonia.dk

Fra : Mulle's mor

Dato : 16-02-03 10:16

"Ole Madsen" <darlingtoniaKATTE@BAKKEimage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis i kunne tænke jer at se billederne af et TUV familie dynasti
> (billederne er samlet på én side) skal i klikke på dette link:

Hej Ole
Sikke nogle dejlige katte du har :)
Og nogle gode billeder af dem.
Jeg har aldrig hørt om den race, måske nok fordi jeg er til "huskatte" men
det er sørme godt nok nogle charmerende væsner.
Held og lykke og tillykke med tipoldemor-titlen :)))

--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Freedom

Dato : 16-02-03 13:10

> [...]
>
> Hvis i kunne tænke jer at se billederne af et TUV familie dynasti
> (billederne er samlet på én side) skal i klikke på dette link:

Godt gået;)) Kan godt forstå du er stolt, de er smukke!

Iben

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-02-03 20:50

Ole Madsen <darlingtoniaKATTE@BAKKEimage.dk> writes:

> Jeg vil tillade mig at prale en smule. Min TUV hunkat Rosander´s van
> Crissi er blevet tipoldemor.

Tillykke med det.. :hop:

> Hvis i kunne tænke jer at se billederne af et TUV familie dynasti
> (billederne er samlet på én side) skal i klikke på dette link:
> http://darlingtonia.dk/Dynasti.html

Syntes nok at der var noget som ringede der...
For et par år tilbage havde du vist killinger og havde lavet et lille
filmklip. Det var bare så sjovt, de var vist ikke mere end et par uger
gamle..
Iøvrigt nogle lækre misser de Tyrkiske Vaner, virker meget som rigtige
misbamser

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa