Så kom BlueBell hjem :-)
Fra : Louise Viborg

Dato : 14-02-03 11:33

Hej alle sammen!
Igår begav vi os så ud på den lange køretur fra Odense til Hornbæk for
at hente vores lille BlueBell. Jeg kan kun sige, at der er bare
dejligt hjemme hos Martin og Belinda (opdræt Rimturser), og alle
kattene kom hen for at nusse og kæle til den store guldmedalje.
Specielt Dario, han kunne bare ikke få nok

Turen hjem i bilen tog BlueBell bare i stiv pote. Hun sagde ikke en
lyd hele vejen hjem
Så da vi kom hjem og skulle lukke hende ud, gik Vianna straks ind i
transportkassen til hende, så hun slet ikke kunne komme ud *G* men hun
fik da mast sig ud til sidst
Chérie er som sædvanligt når vi får en ny kat, drøn fornærmet og tror
at alt og alle er imod hende. Men jeg kender det nummer der. Der går
en uges tid og så falder hun til ro igen. Indtil da, holder BlueBell
sig bare på afstand
De tre andre render hende i røven hele tiden, og det synes hun af og
til er lidt irriterende. Det viser hun ved at stoppe brat op og skyde
ryg samtidig med at hun laver nogle små hop til siden *G* Øøøhh nåååh
ja, sådan kan man jo også gøre *G*

Så alt i alt er hun en super dejlig pige, og vi nyder at se hende
storme hen over gulvet på sine bitte små ben (med tre voksne katte
lige i hælende *G*), og hun ser ud til at udvikle sig ganske pænt

I kan se nogle billeder af hende i mit album hvis der er nogen der er
interesserede

Venlig hilsen, Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 14-02-03 11:56

Hejsa Louise

dejligt at høre at ture over og hjem gik så godt!!

Hun tager dit/jers hus med storm kan jeg høre så det er da dejligt.
kan ellers lige se Chérie for mig sidde med næsen i sky*hi hi* men hun
bliver jo god igen.

Knus Fra sanne

Fra : Birgitte

Dato : 14-02-03 12:02

> [...]
> lige i hælende *G*), og hun ser ud til at udvikle sig ganske pænt
> I kan se nogle billeder af hende i mit album hvis der er nogen der er

Hej Louise
Jamen et stort tillykke med den skønne lille tøs
Det bliver rigtig spændende at se hende udvikle sig
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 14-02-03 16:05

Hejsa Louise

Jeg har lige opdaget at det er dig der oxo er medlem af DMK.
Lidt hyggeligt at møde endnu en interessefælle.
Kommer du i morgen til Vojens?

Tilykke med den lille ny

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

There are easier things in life than finding a good man... like nailing
jello to a tree, for instance.
http://praxis-it.dk/
http://praxis-it.dk/humor/
http://praxis-it.dk/chezannette/

Fra : Katrine Nederby

Dato : 14-02-03 16:53

"Pernille Lauridsen" <pl@NOSPAMpraxis-it.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa Louise
>
> Jeg har lige opdaget at det er dig der oxo er medlem af DMK.
> Lidt hyggeligt at møde endnu en interessefælle.
> Kommer du i morgen til Vojens?

Hej Pernille.

Jeg hedder godt nok ikke Louise, men jeg har en veninde, som skal udstille
for første gang imorgen. Hun har lige fået stamnavnet Birken's og har lige
nu sit første kuld (Gylden Satin). Jeg så dem for en uge siden, hvor de var
et døgn gamle og meget nuttede Hun har en dalamatiner, en himalaya (i
kæledyrsklassen) og en hmmm... safran(?) med. Det ku' være lidt sjovt, hvis
du gad hilse hende fra mig imorgen

Jeg tror ikke, Louise udstiller (?)

Hvad skal du iøvrigt selv have med imorgen?

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-02-03 21:35

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> [...]
> kattene kom hen for at nusse og kæle til den store guldmedalje.
> Specielt Dario, han kunne bare ikke få nok

snip en hel masse..

Jamen tillykke Bluebell med dine nye slaver, i det mindste har de
andre gjort lidt af forarbejdet med opdragelsen, men de siger jo nok
ikke nej til en ekstra hjælpende pote..

> I kan se nogle billeder af hende i mit album hvis der er nogen der er
> interesserede

Hvor kan du da tro at nogen her er interesserede i at glo på
katte...:ryste på hovedet...*GG*:

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 14-02-03 23:06

Hejsa Louise

Tillykke med hende, det bliver spændene at følge hende regner jo med vi får
hende af se i live på en af udstillingerne

MVH
Gitte
www.sacala.dk

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 15-02-03 11:34

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse

> I kan se nogle billeder af hende i mit album hvis der er nogen der er
> interesserede

Næh, hvem giiider dog kigge missebilleder
Hun er sørme smuk, tillykke med hende. Og så synes jeg altså, det er så
sjovt, når man selv har fået racekræ, at opdage at man har en masse
"familie" rundt omkring. Jeg kan jo se, at Bluebell også har Gustav Vasa i
stamtavlen...

MVH Mette

Fra : Trine Piltoft

Dato : 15-02-03 21:07

Hej Louise

Tillykke med hende - hun ser dejlig ud

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Kate

Dato : 16-02-03 09:54

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> wrote in

> I kan se nogle billeder af hende i mit album hvis der er nogen der er
> interesserede

Jamen, hun er jo dejlig, selvfølgelig
Kunne ikke lade være med at grine over at Vianna gik ind i
transportkassen til Bluebell. Det er da en velkomst der vil noget,
meget bedre kan man vel egentligt ikke blive modtaget.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer