RC-fit 32
Fra : Bente Jepsen

Dato : 13-02-03 14:24

Hej.

Til interesserede, man kan i denne uge købe RC fit 32 - 10 kg. til 239.- i
Søhesten i Kolding Storcenter.

Ret billigt.

Købte 20 kg. id ag og da havde de da flere poser tilbage

Mange hilsner
Bente

Fra : Torben Hansen

Dato : 13-02-03 20:36

Okay billigt men i Pet World over for Kolding Storcenter kan man få 10 kg.
Fit til 199,- og de andre varianter til 299,-
For øvrigt et suverænt foder.
Hilsen Tine, Vejle.

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e4b9c79$0$2604$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : Ida

Dato : 13-02-03 20:59

--
"Torben Hansen" <radiospeak@radiospeak.dk> skrev i en meddelelse
> Okay billigt men i Pet World over for Kolding Storcenter kan man få 10 kg.
> Fit til 199,- og de andre varianter til 299,-

Hold da helt fast, hvis det er prisen før opdrætterrabat er trukket fra, så
er det dælme billigt
oO( gad vide hvad en taxa til Kolding koster fra KBH ? *G*)

De skulle vel ikke tilfældigvis have en butik på Sjælland ?

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Jysch

Dato : 13-02-03 22:19

Hvis du finder km og ganger med 11 og så lægger 30 kr. til så skulle du ca.
få prisen for en taxa

Mvh Jysch

Fra : Ida

Dato : 13-02-03 22:31

--
"Jysch" <jysch@no-SPAM.mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du finder km og ganger med 11 og så lægger 30 kr. til så skulle du
ca.
> få prisen for en taxa
>
> Mvh Jysch

2659 kr får jeg det til og det er nok alligevel for meget..jeg skal iht købe
overordentligt meget foder hjem, før det kan betale sig

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-02-03 22:35

Ida wrote:

> 2659 kr får jeg det til og det er nok alligevel for meget..jeg skal
> iht købe overordentligt meget foder hjem, før det kan betale sig

hvis de stadig har tilbuddet om 14 dage kan jeg da tage noget med hjem.....
den 28 kører jeg og familien nemlig til jylland og befinder os ret tæt på
kolding storcenter, og skal efter al sansynelighed også derind et smut :)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Ida

Dato : 13-02-03 23:01

--
"Sabina Hertzum" <sabina@SPAMmandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kolding storcenter, og skal efter al sansynelighed også derind et smut :)

Det ville være et tilbud jeg ikke kan takke nej til

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-02-03 23:23

Ida wrote:
> Det ville være et tilbud jeg ikke kan takke nej til

du stikker mig bare en mail når vi kommer lidt tættere på ;) så kan jeg
tjekke op på det når jeg er der alligevel ;)

Fra : Torben Hansen

Dato : 17-02-03 17:59

Hej allesammen.
Desværre er der ikke tilbud på RC Fit mere det var kun i sidste uge.
Hilsen Tine, Vejle.

Fra : Ida

Dato : 17-02-03 20:51

--
> Hej allesammen.
> Desværre er der ikke tilbud på RC Fit mere det var kun i sidste uge.
> Hilsen Tine, Vejle.

Øv, men sådan kan det gå *s*

Endnu en gang tusind tak til dig Sabina

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-02-03 00:03

Ida wrote:

> Øv, men sådan kan det gå *s*
>
> Endnu en gang tusind tak til dig Sabina

damn, men sådan kan det jo gå.... jeg tager nu nok forbi alligevel*G*