Den er da helt tosset...
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 13-02-03 11:28

Hej Alle sammen

Emma render rundt og gnider sig op ad alle ting og jamre sig højlydt...Hun
vil kæles HELE tiden også af mig(normalt er det kun Thomas der dur)Hun
stikker røven op i luften hele tiden og spinder højre end normalt!!!!Og det
siger en del....

Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg sige hun var i løbe tid.... meeeen hun
er jo kun 6 mdr.!!! er det ikke liiiiige tidligt nok????

Randi der er ved at få fnider og Emma

Fra : Helle Andersen

Dato : 13-02-03 11:29

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> wrote in
message news:b2frvo$60i$1@sunsite.dk...

> Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg sige hun var i løbe tid.... meeeen
hun
> er jo kun 6 mdr.!!! er det ikke liiiiige tidligt nok????

Nej, 6 måneder er ikke usædvanligt tidligt, så den er god
nok

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : Lars Dahl

Dato : 13-02-03 11:41

Randi Skindbjerg Kristensen <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i

> Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg sige hun var i løbe tid.... meeeen
hun
> er jo kun 6 mdr.!!! er det ikke liiiiige tidligt nok????

Hej Randi.

Næh.. Den er såmænd ikke helt tosset... Det er bare en mis i løbetid.
Velkommen til livet med en fertil hunkat

Mvh. Lars Dahl

--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Pernille Scharff

Dato : 13-02-03 11:41

Løbetid, løbetid, løbetid *grin*

Det er jo ved at blive lysere uden for, så den er sikkert god nok!

Hjemme hos os sætter vi pris på p-piller da Polgara ynder at sidde på
badeværelset (god akustik) og synge sine små sange...hmmm...

/Pernille

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 13-02-03 19:12

Hjesa Randi

Det kan skam godt passe vores Baronesse som nu er 7 mdr, har været i løbetid
3 gange nu så hun er også en af de tidlige damer.

MVH
Gitte

www.sacala.dk
"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b2frvo$60i$1@sunsite.dk...

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 16-02-03 16:59

Hej Allesammen

Jeg tror det var falsk alarm... eller måske en lille forsmag. Efter én dag
var alt tilbage til det gamle. Meen det kommer jo nok på et eller andet
tidspunkt...bare ikke lige nu.

Randi-der syr og syr og syr...

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 16-02-03 17:43

> Jeg tror det var falsk alarm... eller måske en lille forsmag.

Unge hunkatte kan godt have en lille "for-løbetid". Det er nok den du har
set .... men så ved du da hvad du har i vente ... gang med ca 8 ! *G*

Hilsen Nina