Efterlysning
Fra : Nina El Falaki

Dato : 12-02-03 21:11

Hej, nogen der ved , hvad der er blevet af Lene med affaldskattene? Jeg har
nemlig fået et tip om en, der MÅSKE vil adoptere en affaldsmis.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Stine Frandsen

Dato : 12-02-03 22:02

Hej.
Sidst jeg hørte noget, havde Lene og hendes mand købt et nedlagt landbrug
ved Ørnhøj, hvor der er plads til deres heste og hvor de har lavet
træningsbane m.m. ( trav-heste) Det var i foråret 01 de købte gården. Siden
har jeg ikke hørt noget, Og om hun stadig har "affalds-kattene" ved jeg
ikke, men ville tvivle da de jo flyttede.
Der var dog noget snak om dengang at Lene stadig kørte ud til den gamle gård
og kiggede om der var nye katte smidt af.

Stine

Fra : Pia J

Dato : 13-02-03 08:25

"Stine Frandsen" <xsantippe@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> ved Ørnhøj, hvor der er plads til deres heste og hvor de har lavet
> træningsbane m.m. ( trav-heste) Det var i foråret 01 de købte gården.

Der er en Lene med travheste i hestegruppen. ?

:Pia