Forfattere + login på hjemmesiden
Fra : Jette

Dato : 12-02-03 20:59

Hej alle

Jeg får jævnligt mail fra brugere der ikke kan logge på, og herinde ses også
indlæg omkring login-problemer. Til dem der ikke ved det, vil jeg gerne
sige, at det naturligvis er et problem der bliver løst, men jeg har liiige
en sidste eksamen der skal overståes d. 20. marts. Men så kaster jeg mig
også grådigt over hjemmesiden igen.

Noget helt andet er indholdet på vores hjemmeside. Den kunne være _meget_
mere informativ. Bare tænk på alle de guldkorn der lægges herinde hver
eneste dag. Vores hjemmeside er jo ikke bare et sted hvor man kan oprette
sin profil. Den skulle først og fremmest være oplysende, således vi kan få
udbredt kendskabet til kattene blandt vores læsere, og på den måde være med
til at fremme kattenes velfærd.

Desværre har der aldrig rigtig været interesse for at lægge indhold på
hjemmesiden. Det kan naturligvis for mange, være svært at finde tid til selv
at forfatte artikler. Men i nyhedsgruppen kan man jo finde masser materiale
som faktisk kan kopieres direkte over på hjemmesiden - og det tager ingen
tid... Dertil kommer at vi også har den lille link-funktion, hvor man kan
linke til andre informative artikler på nettet.

Hvis nogen synes at funktionen er svær at bruge, eller der er andet som gør
at man ikke vil lægge indhold på hjemmesiden, vil jeg _meget_ gerne høre om
det. Nogen er måske bange for at få kritik for det de lægger ud på
hjemmesiden, og nogen bryder sig måske ikke om at man kan se hvem der har
lagt en artikel eller en faq .... måske er det noget helt tredie ... under
alle omstændigheder så vil jeg meget gerne vide det. Og I er også velkommen
til at skrive til mig privat.

Jeg synes det er meget vigtigt at der ligger en masse god og brugbare
information på vores hjemmeside - for kattenes skyld. Så hvis jeg kan gøre
noget, der fremmer interessen for at lægge indhold på den, skal I bare sige
til.

Mvh. Jette
P.S. Man skal have forfatter-rettigheder for at lægge indhold på
hjemmesiden.
Alle er velkomne til at melde sig og få denne rettighed.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-02-03 21:18

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> writes:

> [...]

> udbredt kendskabet til kattene blandt vores læsere, og på den måde være med

Ok jeg er hellig..*nå ja, jeg har skrevet noget..*)
Men jeg vil da alligevel prøve at komme med en mulig begrundelse (nu
er jeg i form til at få med sømposen..*S*)

Det er lettere at skrive et guldkorn her, fordi det kommer som svar på
et spørgsmål.. Så spørgsmålet er om vi/man/os kunne vende processen
lidt om. Og lave et udkast til at faq, bare de spørgsmål som oftest
dukker op og så tilmelde sig at besvare dem...

Fordi det er én ting at sætte sig ned og skrive om et emne "grebet i
den blå luft" og en ganske anden at skrive om et emne som svar på et
spørgsmål...

Et brugbart eksempel fra "min egen" verden er at jeg fx laver
vejledninger til spil, hvis de ikke findes eller oversætter dem til
dansk hvis de findes i forvejen. Men jeg gør det som følge af et
opstået behov og ikke ud af den blå luft..
Fx. Kender jeg en som nu skal til at lære at bruge agent som
newsreader, ok så tænker jeg lidt over sagen og skriver en kom i gang
vejledning, fordi jeg kender programmet selv gennem trial&error
erfaring..

Eller en anden som nu snart skal prøve linux, jamen så sætter jeg mig
ned og skriver en kom igang med linux som lige omhandler de vigtigste
programmer til den almindelige bruger... Ok der gives hæfter men de
tager oftest udgangspunkt i redhat og hvis du sidder som newbie med
SuSE skal der ikke meget til at lave panik...

Begge dele sker som følge af et opstået behov... Og ikke fordi jeg er
forfatter eller vanvittig god til at skrive manualer..

> [...]
> tid... Dertil kommer at vi også har den lille link-funktion, hvor man kan
> linke til andre informative artikler på nettet.

Et muligt svar på dette er, at mange af os ikke rigtig synes at vi har
noget at bidrage med. Ok jeg ved noget om katte(læs menneskeluftning i
sele) og kunne så skrive noget om det. Men bortset fra det jamen så
ved jeg ikke lige rigtig hvad jeg kunne bidrage med...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Jette

Dato : 12-02-03 22:32

"Henrik Pedersen" skrev:
> Fordi det er én ting at sætte sig ned og skrive om et emne "grebet i
> den blå luft" og en ganske anden at skrive om et emne som svar på et
> spørgsmål...

Som jeg skrev: Man behøver ikke lave artikler selv .. mange guldkorn kan
kopieres direkte fra indlæggende herinde, og lægges ud i vores faq. Man
sidder jo alligevel og læser indlæg herinde, og hvorfor så ikke lige smide
det på hjemmesiden, når man falder over et der er godt?

> [...]
> dansk hvis de findes i forvejen. Men jeg gør det som følge af et
> opstået behov og ikke ud af den blå luft..

Jeg opfatter det som et opstået behov, når et spørgsmål bliver stillet
gentagne gange. Istedet for at gentage sig selv, er det da nemmere at
henvise til en faq eller artikel.

> [...]
> newsreader, ok så tænker jeg lidt over sagen og skriver en kom i gang
> vejledning, fordi jeg kender programmet selv gennem trial&error

Du kender da også mange herinde der gerne vil vide noget om katte ... og du
har sikkert en del trial&error erfaring med Mellissa

Men det er jo ikke fordi jeg forsøger at vride armen om på alle herinde
Hvis bare 10 personer brugte 5 min. om måneden på at udvide vores faq med et
enkelt indlæg, ville der faktisk ske meget... men jeg håber naturligvis også
at nogle flere kunne have lyst til at lave nogle lidt længere artikler.
Faktisk kan man hente meget stof til artikler herinde... Hvis man går ind i
en tråd der handler om et bestemt emne, og kopiere indlæggende over i en
tekstbehandler, skal der faktisk ikke så meget til, før man har en hel
artikel - naturligvis skal der lidt omskrivning til, men min pointe er, at
man ikke behøver at sidde og finde på noget selv.

Fordelen ved at lægge ting på hjemmesiden, er også at man kan give læseren
et lidt længere og mere nuanceret svar, end det ofte er tilfældet i NG'en.
Mange svar bliver lidt vel korte, fordi mange emner har været oppe en
million gange. Derfor synes jeg det er bedre at der ligger artikler på
hjemmesiden, som man lynhurtigt kan henvise til.

Mvh. Jette

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-02-03 11:27

> [...]

> sidder jo alligevel og læser indlæg herinde, og hvorfor så ikke lige smide
> det på hjemmesiden, når man falder over et der er godt?

Jo, men jeg synes at man så i det mindste skulle lave et indlæg i
tråden stilet til den person som har skrevet svaret om at man ønsker
at lægge det på siden, bare så der ikke går kludder i tingene. Oftest
er der jo også en del indlæg i en tråd om dette eller hint, og jeg
kunne egentlig godt forestille mig, at når der er en god tråd. Så
skriver en eller anden, bør naturligvis være frivilligt. At det burde
komme med på siden, hvorefter samme eller en anden kan sætte sig og
samle det i en overskuelig artikel som kan rettes til og genpostes
herinde for udbygning/fejllugning og så til sidst lægges op på siden.

Det vil være en god måde at gøre det på fordi der så kommer mere
opmærksomhed på artiklerne, hvilket måske kan få nogle af lurkerne til
at komme frem i lyset, samtidig med at flere vil føle et ansvar.

> Jeg opfatter det som et opstået behov, når et spørgsmål bliver stillet
> gentagne gange. Istedet for at gentage sig selv, er det da nemmere at
> henvise til en faq eller artikel.

Ja, enig men nu lige i mit tilfælde er det ret begrænset hvad jeg kan
komme med at ny viden i forhold til mange af dem som ellers sidder
her...

> Du kender da også mange herinde der gerne vil vide noget om katte ... og du
> har sikkert en del trial&error erfaring med Mellissa

Jae, masser men langt det meste skal der en trikker til at finde frem,
jeg var allerede godt opdraget da jeg opdagede denne gruppe ved dens
fødsel for snart 3 år siden. Meget af den viden som er kommet til
siden skyldes jo netop, den tålmodighed som jeg har oplevet både her
og andre steder med mine mere eller mindre tåbelige spørgsmål...

> Men det er jo ikke fordi jeg forsøger at vride armen om på alle
> herinde

*GG* ville også kræve lange arme...

> [...]
> enkelt indlæg, ville der faktisk ske meget... men jeg håber naturligvis også
> at nogle flere kunne have lyst til at lave nogle lidt længere

Jow, men måske billedet af en artikel er flere sider gående i dybden
med et enkelt emne, hvor det kunne være meget mindre og siden der jo
åbenbart sidder kompetente sprogfolk i gruppen, behøver det jo bare så
meget mere at være på forståeligt dansk som så kan rettes til mere læsbart.

> [...]
> million gange. Derfor synes jeg det er bedre at der ligger artikler på
> hjemmesiden, som man lynhurtigt kan henvise til.

Ja, men som udgangspunkt bør der være en footer i alle artikler hvor
læseren bliver opfordret til at vende tilbage med erfaringer på
området, for nogle måske helt naturligt.. Men det ville kunne gøre en
forskel fordi katte jo ikke er ens og det derfor kan være nødvendigt
med flere forsøg før noget lykkes. De nye oplysninger skulle/skal så
naturligvis skrives ind i den artikel som dannede grundlag for
erfaringsudviklingen..

Fra : maz

Dato : 12-02-03 21:37

"Jette" <> wrote in message
> [...]
> udbredt kendskabet til kattene blandt vores læsere, og på den måde være

Enig ! Hjemmesiden kunne være meget mere informativ end den er nu - specielt
fordi der bliver givet så mange gode råd herinde i alle mulige mærkelige
spørgsmål. En del af artiklerne kunne også godt trænge til en 'sproglig'
opstrammer - og være lidt mere informative og overskueligt opstillede.
Jeg skal gerne påtage mig at rette artiklerne sprogligt og stilistisk til,
hvis det har nogen interesse. Det kunne nemlig også være rart at henvise til
opdaterede artikler på hjemmesiden, når brugere stiller de klassiske
spørgsmål om urenlige katte, sammenføring, mad osv......istedet for 'kun' at
poste rådene herinde... :). Det ville også give lidt mere opmærksomhed for
hjemmesiden - for kattenes skyld...
Bl.andet ved jeg, at der mangler en masse gode råd vedr. urenlige katte på
hjemmesiden - rigtig gode råd, som *kun* er postet herinde...men den mener
jeg nu at Denise har fat i, ikke ??

:) maria

Fra : Denise

Dato : 12-02-03 21:41

"maz" <mackSLET@DETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hjemmesiden - rigtig gode råd, som *kun* er postet herinde...men den mener

Ja, så langt at jeg fik lokket Ann K til at lægge et oplæg op om urenlighed.
Jeg har lagt et oplæg op om sammenføring (som bare er direkte kopi fra
netdyredoktor - der også skulle redigeres af forfatterne ). Har dog intet
hørt fra Jette eller forfattere.
Hilsen Denise

Fra : maz

Dato : 12-02-03 21:56

"Denise" wrote in message
> [...]
> Jeg har lagt et oplæg op om sammenføring (som bare er direkte kopi fra
> netdyredoktor - der også skulle redigeres af forfatterne ). Har dog intet
E hmm.... er jeg bare *stæreblind*, eller er oplægget ikke kommet ud på
hjemmesiden ?? Der er da, så vidt jeg kan se, ikke kommet nye oplæg på
hjemmesiden om de 2 emner.. eller ??
Og ja, indlæg fra netdyredoktor skal nok lige 'finpudses' lidt og gøres lidt
mere udførlige. Men sammenholdt med de gode råd, der postes herinde, kan vi
jo få lavet nogle *kanon* gode artikler med masser af 'try to' råd og
oplysning :)
:) maria

Fra : Denise

Dato : 13-02-03 07:28

"maz" <mackSLET@DETTEmail.dk> wrote in message
> [...]
vi
> jo få lavet nogle *kanon* gode artikler med masser af 'try to' råd og

Hej Maria
Går ud fra du har fundet oplæggene. Ellers, man skal være logget på, så vælg
"vis idéer/forslag" under brugerfunktion, vælg "liste med ønsker til
indhold". Der ligger "Urenlighed hos katte" fra Ann K og "Introduktion af
kat nr. 2" fra mig.
Jeg ved ikke hvordan man kan læse indholdet dér, eller om man kan.
Hilsen Denise

Fra : Jette

Dato : 12-02-03 22:18

"Denise" skrev:
> Har dog intet hørt fra Jette eller forfattere.
> Hilsen Denise

Hej Denise

Jeg så lige dit indlæg "Til Jette eller forfattere af hjemmesiden", og det
indlæg jeg har skrevet her, er den opsang jeg lovede at give, hvis der ikke
var respons på det forslag du lagde på hjemmesiden

Nu håber jeg at flere forfattere melder sig på banen, så vi kan få gang i
skriblerierne.

Jeg lagde selv lidt indhold ud i starten, bare for at hjemmesiden ikke
skulle være helt tom, og forfatteren kommer da en sjælden gang op i mig. Men
som hovedregel er jeg ikke forfatter på hjemmesiden... der er mere end
rigeligt at lave med hensyn til udvikling og forbedring af hjemmesidens
funktioner. Det var også oprindeligt derfor jeg lavede forfatter-området,
nemlig fordi jeg mente det var mest praktisk at jeg koncentrere mig om
kodningen, og lod andre om at sørge for indholdet.

Alle synes tilsyneladende at hjemmesiden er rar at have, men ingen vil putte
så meget som 5 min. om måneden (mere skal der faktisk ikke til) og lægge en
enkelt faq, eller noget. Da jeg har lagt rigtig rigtig rigtig mange timer i
hjemmesiden, har min stædighed derfor forbudt mig, at gøre noget ved de
forslag, der ligger på nuværende tidspunkt. Jeg synes det bør være op til
nogen andre

Mvh. Jette

Fra : Ann K.

Dato : 12-02-03 23:27

Hejsa
Jamen jeg vil da meget gerne være forfatter på artiklen om urenlighed
Det tilbød jeg faktisk vist nok også, da jeg foreslog emnet til
FAQ'en....
Har jo i forvejen postet en liste her i gruppen, som egentlig ikke
behøver så megen tilretning, før den vil kunne bruges i en FAQ....
Men - jeg aner intet om at "lægge noget op"! Eller
"forfatterstatus"... Eller "Kopiere ind i et
tekstbehandlingsprogram"....
Ja, ja - jeg er en pc-idiot... men en f***** go' pædagog *ggg*
Og så ved jeg, at en artikel fra mig, behøver en forbistret god
korrekturlæser... min sans for grammatik er næsten ikke eksisterende
*sss*

Mvh Ann - der heller ikke kan logge ind på hjemmesiden Så hvis noget
af det ovennævnte kræver dét, så kan artiklen altså ikke komme på
foreløbig....

Fra : maz

Dato : 12-02-03 23:56

"Ann K." <> wrote in message
> [...]
> Og så ved jeg, at en artikel fra mig, behøver en forbistret god
> korrekturlæser... min sans for grammatik er næsten ikke eksisterende

Hej Ann
Hvis du allerede har skrevet en opdateret artikel om urenlighed, kan du så
ikke sende den til mig?? Så sørger jeg for at læse korrektur, rette til,
tilføje osv....og selvfølgelig opdatere den på hjemmesiden...
Ellers udbygger jeg nemlig selv artiklen i løbet af ugen (slut på ugen)..

Husk at fjerne *SLET DETTE* i min mailadresse....
:) maria

Fra : Denise

Dato : 13-02-03 07:36

> [...]
> Ellers udbygger jeg nemlig selv artiklen i løbet af ugen (slut på ugen)..
>
> Husk at fjerne *SLET DETTE* i min mailadresse....

Hej Maria (og Ann).
Kan I så ikke lige samtidig ordne mit indlæg - nu når I er så godt i gang

Indlægget er bare taget fra netdyredoktor, http://shor.ter.dk/470515217
og jeg ved ikke om det er nødvendigt at rette det til, men jeg synes der
står
så mange fornuftige ting i det.
Hilsen Denise

Fra : maz

Dato : 13-02-03 08:52

"Denise" wrote in message
> [...]
>
> Indlægget er bare taget fra netdyredoktor, http://shor.ter.dk/470515217
> og jeg ved ikke om det er nødvendigt at rette det til, men jeg synes der

Jo da... Kigger på det enten i dag eller i morgen..
:) maria

Fra : Denise

Dato : 13-02-03 08:59

> Jo da... Kigger på det enten i dag eller i morgen..
> :) maria

Hej Maria
Fedt nok
Hilsen Denise

Fra : Helle Andersen

Dato : 13-02-03 10:10

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message

> Indlægget er bare taget fra netdyredoktor, http://shor.ter.dk/470515217
> og jeg ved ikke om det er nødvendigt at rette det til, men jeg synes der
> står
> så mange fornuftige ting i det.

Undskyld jeg blander mig, men indlæg fra andre sider er
jo CopyRight'et, så er det smart (og moralsk) at "stjæle" ?
Var det ikke bedre at henvise ?

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : Denise

Dato : 13-02-03 10:20

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Undskyld jeg blander mig, men indlæg fra andre sider er
> jo CopyRight'et, så er det smart (og moralsk) at "stjæle" ?

Hej
Jo, men jeg vil jo gerne have hele artiklen inde i vores hjemmeside, i
stedet for et link. Så Maria, kan du ikke bare skrive foroven, at det er et
Tema-brev fra Netdyredoktor, så skulle det vel være i orden.
Ellers skulle vi redigere det helt om, for jeg synes ikke vi bare skulle
have et link - hvad synes I andre ?
Hilsen Denise

Fra : maz

Dato : 13-02-03 10:39

"Denise" <wrote in message >
> [...]
> Tema-brev fra Netdyredoktor, så skulle det vel være i orden.
> Ellers skulle vi redigere det helt om, for jeg synes ikke vi bare skulle

Hej..
Havde nu tænkt mig at skrive det om og tilføje gode de råd herinde fra, og i
tillæg påføre bl.a Netdyredoktor som kilde. Ideen med hjemmesiden er jo
netop, at vi kan tilføre nogle *ekstra* råd og vejledning end det der står
skrevet andre steder :)
Helle har ret med Copyright - vi kan ikke bare *smide* artiklen op i sin
ordlyd... :) - og hvis vi blot linker, ja så hænger ideen jo lidt med info
på hjemmesiden... Alle kan jo slå op på netdyredoktor. Meningen var jo at
samle det hele eet sted.. ;)
;) maria

Fra : Denise

Dato : 13-02-03 10:48

> [...]
> netop, at vi kan tilføre nogle *ekstra* råd og vejledning end det der står

Fint nok, bare meningen med deres råd om sammensætning ikke går fløjten, så
er jeg ovenud tilfreds.

> Helle har ret med Copyright - vi kan ikke bare *smide* artiklen op i sin
> ordlyd... :)
Kan man ikke det, hvis man angiver kilden ?, men jeg er overhovedet ikke
inde i copyright problematikken.

Netop

Hilsen Denise

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-02-03 11:35

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> writes:

> Fint nok, bare meningen med deres råd om sammensætning ikke går fløjten, så
> er jeg ovenud tilfreds.

Her ligeså, og derfor kunne jeg godt forestille mig som nævnt senere i
tråden at artiklerne blev postet herinde så vi andre kan skrabe
hukommelsen og komme med dels egne erfaringer og tilføjelser

> Kan man ikke det, hvis man angiver kilden ?, men jeg er overhovedet ikke
> inde i copyright problematikken.

Tror jeg nemlig heller ikke, du kan/må bringe uddrag for du har
citatret, men det gælder så vidt vides ikke hele artiklen...

> - og hvis vi blot linker, ja så hænger ideen jo lidt med info
>
> Netop

JA og helst ufarvet af kommercielle interesser, for der var jo også
kattesammenføringer før feliway/friend kom på markedet, ok det lader
til at virke men det bør ikke være eneste metode nævnt..

> Hilsen Denise

Og så vil jeg vende tilbage til min brugervenlig pc-nørd verden og
lave nogle vejledninger..

Fra : maz

Dato : 13-02-03 15:20

"Henrik Pedersen" <> wrote in message and > "Denise"

> [...]
> tråden at artiklerne blev postet herinde så vi andre kan skrabe
> hukommelsen og komme med dels egne erfaringer og tilføjelser

Jamen, jamen...budskabet går skam ikke fløjten - og jeg sender naturligvis
indlægget både til forfatteren (Denise) og poster det herinde, inden jeg
lægger det ud på hjemmsiden -så vi kan få alle gode råd med (så, jatak
Henrik det ville være dejlig, hvis du gransker hukommelsen ).....(og så jeg
ikke glemmer noget)..
Men selve artiklen bliver skrevet om, så vi ikke får problemer med copyright
osv.... Derudover mangler der en masse gode råd i artiklen.

:) maria

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-02-03 00:33

"maz" <mackSLET@DETTEmail.dk> writes:

> [...]
> Henrik det ville være dejlig, hvis du gransker hukommelsen ).....(og så jeg

Ja, jeg skal da gøre et forsøg...
Tænkte på, for jeg tjekkede lige lidt på hvad der var på hjemmesiden
og kom frem til..*tada*

Flytte med kat(te), både inde og udemitter og inde- til ude og omvendt

Flytte sammen med kat, vi har jo haft et par stykker i tidens løb og
kunne måske godt bruge en vejledning i hvordan man får sin nye bofælle
ud fra under sofaen eller hvor de nu er gået i dækning..

Transport af kat, kassen/buret-noget kendt i den, feliway, beroligende
midler og disses ulemper, transport i bil/tog osv... Jeg skammer mig
næsten over at Melissa er så nem (når hun altså først er gravet ud fra
et eller andet sted og så med "fynd og klem" kommet ned i kassen.

Kattepensioner: hvad skal man være obs på her og alternativet pasning i
hjemmet og de muligheder som evt er i den forbindelse ie "prof-kattesittere"

Fra : Jette

Dato : 13-02-03 00:15

"Ann K." skrev:
> Hejsa
> Jamen jeg vil da meget gerne være forfatter på artiklen om urenlighed
> Det tilbød jeg faktisk vist nok også, da jeg foreslog emnet til
> FAQ'en....

Okay.. det har jeg vidst ikke set... men du er naturligvis hjertelig
velkommen

Jeg skal som sagt nok få den login fikset, og når du kan komme på igen, må
du lige skrive til mig, så retter jeg dine rettigheder til forfatter

Mvh. Jette

Fra : Ann K.

Dato : 13-02-03 00:31

Hej.
Njahh - artiklen er endnu ikke fiks og færdig... men som sagt har jeg
stadig den liste, jeg nu har postet nogle gange... det er ikke noget
større arbejde at udbygge og ændre den, så den fremstår som en egentlig
artikel om urenlighed...
Har det dog ligesom Maria... det må vente til sidst på ugen (læs;
lørdag), da jeg de næste dage har aftenvagt på jobbet... og så giiiider
jeg altså ikke være "seriøs", når jeg endelig kommer hjem
Men kunne vi aftale, at jeg benytter mig af Maria's tilbud om korrektur
osv ?

Mvh Ann - der nu vil gå aftenluftetur med vapperne - og så på hovedet i
dynerne

Fra : Kate

Dato : 13-02-03 17:33

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in

> Noget helt andet er indholdet på vores hjemmeside.

Du har helt ret, Jette, og jeg har også tit spekuleret på hvordan jeg
kunne bidrage, men følt at jeg manglede noget viden/erfaring til
rigtigt at bidrage med seriøse ting.
Jer er meget enig med Henrik i at jeg har ladet mig bremse af det, men
tak for sparket. Jeg skal prøve at få mine komplekser skruet ned og så
skrive lidt

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Trine Piltoft

Dato : 15-02-03 21:01

Hejsa!

Hvis nogen med forfatterrettigheder har lyst, så er I velkomne til at tage
billederne fra Flamme´s kejsersnit og lægge ind på hjemmesiden (de er i min
mappe). Der er også nogle billeder vedr. klipning af kløer, som gerne må
bruges.

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-02-03 20:53

"Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> writes:

> Hejsa!

Snipper lige lidt..

> Der er også nogle billeder vedr. klipning af kløer, som gerne må
> bruges.

De er ret gode de billeder, for jeg brugte dem som udgangspunkt for en
lille krig med Melissa om at få justeret længden på
sømposen. Heldigvis blev hun ret hurtigt god igen..

Så lige en stor tak fra mig Hvad Melissa mente om det vil jeg
helst være fri for at videregive...*S*

Fra : Kate

Dato : 16-02-03 23:42

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> wrote in

> Hvad Melissa mente om det vil jeg
> helst være fri for at videregive...*S*

Hahahaha, hvis hun mente det jeg tror hun mente, så tror jeg heller
ikke du skal gengive det

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-02-03 12:55

Kate <joeyREMOVE@oliwer.dk> writes:

> Hahahaha, hvis hun mente det jeg tror hun mente, så tror jeg heller
> ikke du skal gengive det

Lettere ret så utilfreds er en meget stor underdrivelse...

Fra : Trine Piltoft

Dato : 17-02-03 17:27

Hej Henrik og Melissa!

> De er ret gode de billeder, for jeg brugte dem som udgangspunkt for en
> lille krig med Melissa om at få justeret længden på
> sømposen. Heldigvis blev hun ret hurtigt god igen..
>
> Så lige en stor tak fra mig

Velbekomme

> Hvad Melissa mente om det vil jeg
> helst være fri for at videregive...*S*

Ups - jeg undskylder mange gange til Melissa. Håber hun kan tilgive min
"medvirken" i justering af hendes sikkert elles ganske fine sømposer ;-.)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-02-03 21:07

"Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> writes:

> Hej Henrik og Melissa!

Hej Trine

> Ups - jeg undskylder mange gange til Melissa. Håber hun kan tilgive min
> "medvirken" i justering af hendes sikkert elles ganske fine sømposer ;-.)

Har ikke sladret om hvor jeg fik hjælp henne..*S*
Men skulle sende et spinn tilbage, for de var blevet noget lange...