Kattetræf i marts
Fra : Lars Dahl

Dato : 12-02-03 12:13

Hej

Vi er vistnok kommet til at love, at vi ville afholde et kattetræf, når
Bambi havde fået no'en mislinger... Det har hun jo - som det vil være
enkelte bekendt - nu, så derfor smider vi datoerne fredag d. 14/3 og torsdag
d. 20/3 ud i luften, og venter så på at se, hvilken der er mest tilslutning
til.
Vi vil til den tid kunne tilbyde - udover vores eget behagelige selskab -
d'herrer Frode & Gumle (NFO ca. 6 uger gamle), Dillinger (MCO 4½ måned),
Hekla (NFO 9 måneder), Jens (Homo Sapiens & katteaktivator 15 måneder),
Bambi & Hr. Louis (NFO, begge i varierende stadier af voksenliv, i hvert
fald iflg. deres stamtavler *G*), samt kaffe & te ad libitum og måske endda
et stykke kage (gæsterne er mere end velkomne til, selv at medbringe
sidstnævnte *S*).

Mvh. Hanne & Lars Dahl

--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Lisbeth Christensen

Dato : 12-02-03 12:19

14-3? Ja, det er der jeg har termin, så jeg tror nok at vi springer over
*GGGG*.

Med mindre, selvfølgelig, at I kan levere et fødekar i stuen - bare i
tilfælde af, at noget går i gang *GGG*

Knus,
Lisbeth

--
http://www.mactabby.dk - opdræt af maine coons.

- Cats come in many varieties...and every one is divine.

Fra : Lars Dahl

Dato : 12-02-03 12:33

Lisbeth Christensen <mactabby@hotmail.com> skrev i
> 14-3? Ja, det er der jeg har termin, så jeg tror nok at vi springer over
> *GGGG*.
>
> Med mindre, selvfølgelig, at I kan levere et fødekar i stuen - bare i
> tilfælde af, at noget går i gang *GGG*

Hej Lisbeth

Det skulle vi da nok kunne finde ud af ... Det ville da sikre, at vores
træf vil blive husket. Men ellers er der ikke mere end ca. 1000 m. til
Hvidovre Hospital, så der er ingen undskyldning for, ikke at komme!
Nåh.. OK. I møder jo også missedyrene, når I kommer med PE#1 *Jubbiii!!*

Lars

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 12-02-03 14:49

"Lisbeth Christensen" <mactabby@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> 14-3? Ja, det er der jeg har termin, så jeg tror nok at vi springer over
> *GGGG*.
>
> Med mindre, selvfølgelig, at I kan levere et fødekar i stuen - bare i
> tilfælde af, at noget går i gang *GGG*

Aarrh, hold da op. Du kan føde stående på stuegulvet - det har jeg da gjort
*GGG*

Til Lars: Foreløbig står begge datoer åbne.

Mvh. Else.

Fra : Camilla Baird

Dato : 12-02-03 12:34

On 12/02/2003 12:12, in article l_p2a.42$394.41@news.get2net.dk, "Lars Dahl"
<ldahlREKVALME@jubiipost.dk> wrote:

> [...]
> fald iflg. deres stamtavler *G*), samt kaffe & te ad libitum og måske endda
> et stykke kage (gæsterne er mere end velkomne til, selv at medbringe

Begge datoer er ok med os - men fredage er nu nok engang at foretrække
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 12-02-03 13:09

On 12/02/2003 12:34, in article BA6FEFBB.20E30%mail@korat.dk, "Camilla
Baird" <mail@korat.dk> wrote:

> Begge datoer er ok med os - men fredage er nu nok engang at foretrække

Ved et nærmere eftersyn af kalenderen kan vi KUN fredag d.13. *uhyggelig
dato*

Fra : Grit Wessel

Dato : 12-02-03 13:16

> Ved et nærmere eftersyn af kalenderen kan vi KUN fredag d.13. *uhyggelig
> dato*

Hej Camilla

Hvilken måned er du i?

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Camilla Baird

Dato : 12-02-03 13:18

On 12/02/2003 13:15, in article b2ddtm$a94$1@sunsite.dk, "Grit Wessel"
<ng@dk-ginkgo.dk> wrote:

> Hej Camilla
>
> Hvilken måned er du i?
>
> MVH Grit

UPS en lille fejl - det skulle være fredag d.14.marts

Fra : Helle Andersen

Dato : 12-02-03 12:42

Jeg stemmer helt klart på den 20/3, for Eika har nemlig
termin den 13/3

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : Lene Vang

Dato : 12-02-03 12:54

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg stemmer helt klart på den 20/3, for Eika har nemlig
> termin den 13/3
>
> --
> Helle
> http://kattenet.dk
> http://dekatten.dk

Jeg siger også helt klart den 20/3 :)
--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Mette Rahm

Dato : 12-02-03 13:05

Hej Lars

Også den 20/3 her

Uha, så skal der nusses mislinger *S*

- Mette

------------
Gillian's Norske Skovkatte
Killinger født den 4 februar 2003
Home: http://www.dk-gillian.dk
Mail: mbr@dk-gillian.dk

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 12-02-03 15:43

Hej

Jeg kan begge dage, men er mest stemt for den 14. marts, da jeg skal til
indledende øvelser i strålebehandling den 20.

M.v.h.
Lise

Fra : Denise

Dato : 12-02-03 17:54

Hej Lars
Det lyder hygsomt. Jeg kan begge dage.
Hilsen Denise

Fra : Nina El Falaki

Dato : 12-02-03 21:15

Bare sig til, på nuværende tidspunkt kan jeg begge dage.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann K.

Dato : 12-02-03 23:13

Ihhhh - Kattenussetræf.... og så helt uden mig??? ;-(
Ja - det bliver altså resultatet, hvis det skal holdes en torsdag...
Ungdomsklubber har som bekendt åbent om aftenen...
Så sæ'fø'li' stemmer jeg for den 14/3... Eller en hvilken som helst
anden fredag

Mvh Ann - der ellers ville have bagt en go' kage

Fra : Lars Dahl

Dato : 15-02-03 11:38

Hmm.. Det hjalp jo ikke meget .
Der viser sig at være dødt løb mellem de to dage (nej, vi kan ikke bare
holde to træf *S*), så det gør det jo ikke nemmere at placere det.. Er der
no'en, der har meldt ud den ene dag, som også kan den anden?? Eller skal vi
bare gøre det som i et ægte demokratur - at I stemmer og vi sætter datoen??

Mvh. Hanne & Lars

Fra : Helle Andersen

Dato : 15-02-03 12:23

> Er der
> no'en, der har meldt ud den ene dag, som også kan den anden??

Hvis du siger til Eika, at hun skal føde den 13/3, hvor hun
har termin, kommer jeg gerne den 14/3

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Denise

Dato : 15-02-03 12:42

> [...]
vi
> bare gøre det som i et ægte demokratur - at I stemmer og vi sætter

Jeg synes vi skal gøre som ægte diktatur, I sætter bare dagen der passer jer
bedst
Hilsen Denise

Fra : Lars Dahl

Dato : 18-02-03 18:18

Jamen, æhh.. Okay - så dikterer vi hermed, at marts måneds kattetræf løber
af stabelen d. 14/3 (så Ann K - du kan godt begynde at forberede kagen *G*).
Skulle no'en ha' lyst til, at bevise at de bager bedre end Ann - så gør det
endelig *S*.

Mvh. Hanne & Lars Dahl

Fra : Kate

Dato : 18-02-03 21:18

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> wrote in

> [...]
> begynde at forberede kagen *G*). Skulle no'en ha' lyst til, at
> bevise at de bager bedre end Ann - så gør det endelig *S*.

Jah, en fredag. Count me in
Men jeg bager af princip ikke til folk jeg godt kan li'. i skulle jo
også gerne kunne li' mig, ikk'? men jeg medbringer gerne noget
andet.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Ann K.

Dato : 18-02-03 21:25

Hejsa.
Fredag d. 14/3... supergodt
Vil straks se efter om der skulle være lidt rabarber i fryseren til en
god kage
Og denne gang skal jeg også nok huske billeder af det "fladpandede
kludetæppe" *grin*

Mvh Ann

Ps; god bedring til sønnike!

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 18-02-03 21:28

> [...]
*G*).
> Skulle no'en ha' lyst til, at bevise at de bager bedre end Ann - så gør

Hej Lars

Det lyder sørme herligt, jeg vil også gerne komme. Satser på at få en
adresse inden da

M.v.h.
Lise

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 18-02-03 21:36

> Hej Lars
>
> Det lyder sørme herligt, jeg vil også gerne komme. Satser på at få en
> adresse inden da

Never mind, I har jo en hjemmeside, jeg er vist træt *G*

M.v.h.
Lise

Fra : Lars Dahl

Dato : 18-02-03 21:41

Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff <loden@knus.nospam.dk> skrev i

> Det lyder sørme herligt, jeg vil også gerne komme. Satser på at få en
> adresse inden da

Hej Lise

Vores adresse står på forsiden af vores hjemmeside - men vi skal gerne
forsøge at flikke en vejledning sammen, hvis no'en sku' ha' behov for en
sådan.. Den vil kunne fås via mail ved at benytte mail-linket på nævnte
hjemmeside (den bliver nemlig tjekket jævnligt, modsat den mail vi opgiver
her ).
Vi vil heller ikke blive spor fornærmede, hvis de der agter sig til træf,
lige vil melde det - enten her eller via mail - bare så vi har en lille idé
om, ca. hvor mange vi bliver.

Mvh. Hanne & Lars

Fra : Denise

Dato : 19-02-03 08:16

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> wrote in message

> Vi vil heller ikke blive spor fornærmede, hvis de der agter sig til træf,
> lige vil melde det - enten her eller via mail - bare så vi har en lille
> [...]
Hej
Jeg kommer også gerne, kan desværre ikke bage, men kan tage 2 ltr. sodavand
og nogle chips med (as usual)
Hilsen Denise

Fra : Lene Vang

Dato : 19-02-03 10:02

> [...]
> Vi vil heller ikke blive spor fornærmede, hvis de der agter sig til træf,
> lige vil melde det - enten her eller via mail - bare så vi har en lille

I kan også godt regne med mig :)

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 19-02-03 10:24

> [...]
> Vi vil heller ikke blive spor fornærmede, hvis de der agter sig til træf,
> lige vil melde det - enten her eller via mail - bare så vi har en lille

Hejsa.
Kommer, og tager også gerne en kage med.
Jeg må ikke bage til familien, for de er på kur, så det er skønt med en
anledning

Mvh. Else.

Fra : Lars Dahl

Dato : 19-02-03 11:41

Else Gyldenkærne <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i

> Hejsa.
> Kommer, og tager også gerne en kage med.
> Jeg må ikke bage til familien, for de er på kur, så det er skønt med en
> anledning

Hehe.. Det er da tæt på at være ondskabsfuldt .
Hele familien på kur, tilbringer aftenen i et hus der dufter af nybagt
kage - som er blevet transporteret langt væk *G*.

Lars

Fra : Helle Andersen

Dato : 19-02-03 10:31

> [...]
> Vi vil heller ikke blive spor fornærmede, hvis de der agter sig til træf,
> lige vil melde det - enten her eller via mail - bare så vi har en lille

Kan jeg få lov, at stå på stand by ? Jeg vil meget gerne
komme, hvis Eika har født (og jeg ellers kan løsrive mig
fra kyllerne) men jeg kan jo ikke rigtig forudse, hvornår
badedyret vil poppe de små nullermænd ud.

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Lars Dahl

Dato : 19-02-03 11:38

Helle Andersen <katte@mail.dk> skrev i news:b2vit0$nij$1@sunsite.dk
..

> Kan jeg få lov, at stå på stand by ? Jeg vil meget gerne
> komme, hvis Eika har født (og jeg ellers kan løsrive mig
> fra kyllerne) men jeg kan jo ikke rigtig forudse, hvornår
> badedyret vil poppe de små nullermænd ud.

Hmm... Okay da.. Det må vel siges, at være en gyldig grund. Men så er du til
gengæld også tvangsindlagt til, at fortælle op ad stolper og ned ad vægge om
de små guldklumper - forudsat altså, Eika når det. Tror du, at du kan leve
med det ???

Lars

Fra : Kate

Dato : 16-02-03 09:47

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> wrote in

> Hej

Hejhej

Jeg kan godt nok begge datoer, men er dog mest hooked på Fredag da de
træf jo nogen gange (altid) har en tendens til at trække ud