grus igen igen
Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 12-02-03 10:10

jeg har været inde på Olivers hjemmeside www.olivers.dk og set noget grus
som hedder felicia cat litter ultra, er der nogle som har erfaringer med
dette grus. i øjeblikket bruger jeg biokat's fresh og det er jeg ikke
tilfreds med. da klumperne smuldrer.
/Carina

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 12-02-03 10:15

Hej

Jeg kender ikke det omtalte kattegrus men jeg kan helt sikkert anbefale
EXSTREM CLASSIC

Det er vidunderligt - hvis man altså kan kalde et kattegrus vidunderligt

Det klumper hårdt, tager lugten og er drøjt i brug.

Randi

www.DK-Skindbjerg.dk

Fra : PiaR

Dato : 12-02-03 20:29

Jeg har prøvet det - fik en gratis pakke med ved sidste køb af tørkost.

Og jeg er ikke imponeret. Det klumper godt, men er _meget_ fint og der skal
bruges meget af det. Samt at rødderne her i huset sparker godt, dybt og
længe i kassen = grus/sand over hele gulvet når det er så fint.

Men jeg er godt nok heller ikke glad for BioKats mere - og jeg har et hel
ton liggende i garagen :(
Det kan jo hverken suge eller klumpe mere. Det var ellers vældig godt en
gang.

mvh PiaR

Fra : Nina El Falaki

Dato : 12-02-03 21:17

Jeg synes det klumper fantastisk godt, men guuuud hvor det støver.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Søren Houlberg

Dato : 13-02-03 19:30

Hej!

Jeg bruger noget aldeles fantastisk grus fra ALTA. Det koster ca. 26 kr. for
en sæk - og sådan en sæk har jeg p.t. haft 5 killinger og én hunkat "gående
i" i en uge før det skulle skiftes/suppleres.
Én sæk kan fylde to små eller en stor bakke det klumper helt fantastisk - og
der har ingen lugtgener været - selv med 6 katte i huset
Navnet: Tjahhhh men det er en gul/orange pose med en hvid kat på - det er
den dyreste model i ALTA:
-Hvorfor bruge millioner på en mærkevare når det er lige så godt med noget
som ikke koster ret meget?

Hilsen

Mette Sofie