køb af foder og grus med levering
Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 11-02-03 19:20

Hej gruppe

Den har sikkert været oppe før, men jeg kan ikke umiddelbart finde noget om
det.

Jeg har hidtil været tilfreds med at bestille varer hos PetGo, men fra 19/2
ophører de med levering Nu har jeg ikke bil og har så ikke vanvittig
meget lyst til at fragte 30 kilo kattemad hjem eller tage flere ture derud.

Er der nogle, der kender til butikker i Københavnsområdet, hvor man kan købe
både Hills og RC og Vitakraft Compact grus og som kan levere, uden at man
skal flintre på posthuset efter pakkerne ?

M.v.h.
Lise (der alvorligt overvejer at bestille 3 dobbelt portion hjem af alt,
mens hun stadig tuller rundt hjemme og kan tage imod det )

Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-02-03 20:40

Hej der er flere: Bonnie på Kongevejen i Helsingør, Bonnie i Herlev, Maxø,
Nini er dem jeg kan huske.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:3e493ec0$0$233$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : "Carsten Sørensen"

Dato : 11-02-03 21:13

On Tue, 11 Feb 2003 19:19:53 +0100, Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff wrote:
> Er der nogle, der kender til butikker i Københavnsområdet, hvor man
> kan købe både Hills og RC og Vitakraft Compact grus og som kan levere,
> uden at man skal flintre på posthuset efter pakkerne ?

Jeg ved ikke hvor langt de kører, men Aqua Fauna på Valby Langgade
bringer ud for 15 kroner på tirsdage og torsdage (mener jeg...) og tager
gerne bestilling over telefonen (36 17 42 14).

Carsten Sørensen

Fra : Camilla Baird

Dato : 12-02-03 03:37

On 11/02/2003 19:19, in article
3e493ec0$0$233$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, "Lise Hudtloff Nielsen
Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> wrote:

> [...]
> Lise (der alvorligt overvejer at bestille 3 dobbelt portion hjem af alt,
> mens hun stadig tuller rundt hjemme og kan tage imod det )

Nini Dyreartikler i Hedehusene (www.ninis.dk) leverer på hele Sjælland. Jeg
ved han har RC og Hill's foder. Han har også flere mærker kattegrus, men om
han lige har Vitakraft Compact, ved jeg ikke... Vi bruger ham selv - han er
vældig flink mand Han opdrætter selv Persere, så han ved også en del om
katte
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 12-02-03 15:40

Alletiders, tak skal I have, jeg har noteret de forskellige navne ned. Har
dog lige benyttet mig af, at PetGo stadig leverer og har bestilt dobbelt
portion mad, men så ved jeg, hvad jeg skal gøre, når det er spist

M.v.h.
Lise

Fra : Allan Johansen

Dato : 20-02-03 00:27

<Snip>
> Lise (der alvorligt overvejer at bestille 3 dobbelt portion hjem af alt,
> mens hun stadig tuller rundt hjemme og kan tage imod det )
</Snip>

Hej Lise

Prøv at ringe til Pethouse, jeg mener også at de leverer på Sjælland.
Det er da forsøget værd.

Se evt. også deres website på www.pethouse.dk

Mvh.

Allan Johansen