Mål på hylde...
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 11-02-03 09:28

Hej alle i udstillingsfolk

Jeg er gået i igang med projekt hylde til min næste udstilling.,.. men hvad
er det lige målene er på sådan en trekantet fætter???

Hilsen Randi

Fra : Mette Jensen

Dato : 11-02-03 10:00

Randi Skindbjerg Kristensen wrote:

> Jeg er gået i igang med projekt hylde til min næste udstilling.,..
> men hvad er det lige målene er på sådan en trekantet fætter???

Altså et enkelt bur er 60*60*75. 60 cm i dybden, 60 cm i højden
og 75 cm i bredden. Et dobbelt bur er 150 cm i bredden.

Den trekant-hylde jeg har målt på var 50 cm på kateterne.....

I hver hjørne var monteret et øje med en kæde i.
For enden at kæden er så en krog.
Kæden må gerne være "for lang". Man tager nemlig bare kæden
op om tremmerne og sætter krogen fast nede på kæden
i en passende højde. Forstå du?

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 11-02-03 10:04

"Mette Jensen" <mette@chimera-mainecoon.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kæden må gerne være "for lang". Man tager nemlig bare kæden
> op om tremmerne og sætter krogen fast nede på kæden

Hej Mette

Copy, Roger and over

Jeg vil straks gå i gang, og så får du jo resultatet at se i Herlev..

Randi