virkningsløse p-piller
Fra : Pia J

Dato : 11-02-03 08:02

Ja, det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg har ventet med at neutralisere
Muddi til hun var helt ovre sine forkølelser og havde fundet sig godt til
rette her. Samt fået ordnet den tand, som jeg vistnok snart kan få trukket
ud istedet

Så hun er på p-piller - stensikkert. De virker bare ikke - og udløbsdatoen
har det fint!

Næ nej, den unge dame var slet ikke blevet mere kælen - hun vil ha noget. Om
de nykastrerede så har nået at lave noget inden jeg fattede pointen, det
aner jeg ikke, nogen siger de har held i sprøjten op til 7 uger efter...

Så nu bor hun igen på badeværelset og kvitterede her til morgen med at tisse
på mit nattøj.

Kan jeg forvente at hun simpelthen ikke er modtagelig for pillerne generelt,
eller hvad sker der?

:Pia

Fra : Ann K.

Dato : 11-02-03 09:00

Hej Pia.
Pjfuhh - sådan må du altså aldrig mere skrive... jeg var liiige ved at
få sved på panden )
P-pillerne virker nu fint her hos mig - heldigvis!
Men Muddi _kan_ jo være én af de katte, som har brug for mere end én
pille om ugen... eller hun kan have kastet sidste pille op!? Og det kan
hun sagtens gøre uden at du bemærker det... det Sorte Hul tager også
imod p-piller
Hi - hvordan tror du det lykkedes Saga at blive gravid
Håber da ikke at de små har nået at lave nogen "ulykker"... men det
finder du ud af om ca 4 ugers tid... enten kan du mærke at Muddi er
blevet gravid... eller også er hun som hun plejer *krydse fingre*

Prøv at tage en snak med dyrlægen om Muddi evt kan klare en
neutralisering allerede nu... og samtidig få ordnet den tand

Mvh Ann

Fra : Pia J

Dato : 11-02-03 09:03

"Ann K." <tsarsNO@SPAMos.dk> wrote in message

> Prøv at tage en snak med dyrlægen om Muddi evt kan klare en
> neutralisering allerede nu... og samtidig få ordnet den tand

Ja, det vil jeg gøre. For når jeg ikke ved om hun er gravid kan jeg jo ikke
give hende flere piller, og så kommer hun jo i løbetid igen, hvis hun ikke
er gravid... Tanden er desværre min og kommer til at koste 5500. Og den
midlertidige fyldning kunne officielt kun holde til sommeren 2002.....

:Pia

Fra : Pia J

Dato : 11-02-03 09:04

P.S. - Hvor længe bliver hun dog VED?! Fældetid og den eneste af vores 4
katte hvis hår jeg ikke kan tåle at få i ansigtet.
KurrekurrespindeNUSMIG!!!!!!!!

:Pia & PutteMuddi

Fra : Ann K.

Dato : 11-02-03 10:44

Hej Pia.

>KurrekurrespindeNUSMIG!!!!!!!!

<> Jamen er det da ikke herligt??? *grin*
Løbetid varer 5 - 8 dage... derefter en rolig periode på ca 8 - 14 dage
og så går løs igen... Stopper du ikke løbetiderne med enten p-piller
eller neutralisering, vil der gå kortere og kortere tid imellem - katten
vil til sidst nærmest være i en konstant løbetid... men var du ikke også
ked af at Muddi var lidt reserveret *drille*

>Tanden er desværre min og kommer til at koste 5500. Og den
midlertidige fyldning kunne officielt kun holde til sommeren 2002.....

<> Åh ja - sådan en har jeg også Min frist var dog i 2000... Og når
det så endelig lykkes at få skrabet nogle penge sammen, så bliver Dise
skadet, Sif skal til kiropraktor, Ranje får gigt, Aske får en byld på
halen, Namacoola skal scannes, Banden skal vaccineres... og Manden
slæber en ikke-neutraliseret kat med hjem fra Sverige!!! *GGG*
Nå, hva' pokker... tanden klarer sig vel lidt endnu....

Mvh Ann

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 11-02-03 09:20

> Så hun er på p-piller - stensikkert. De virker bare ikke - og udløbsdatoen
> har det fint!

Hej Pia

jeg har haft en hunkat med samme problem, hun snød mig 1 gang og derefter
blev hun neutraliseret.
men det blev da til 5 søde små som i øvrugt også var sunde og raske selv
om mor havde været på piller noget af tiden.
jeg blev anbefalet at give piller hver 3 dag af en dyrlæge, men da pillerne
ikke er så sunde nøjes jeg med en gang om ugen.
så jo det kan godt lade sig gøre*SS*

Hilsen Sanne
www.silver-heart.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 11-02-03 12:51

On 11/02/2003 08:02, in article 3e489fed$0$6617$bc7fd3c@news.sonofon.dk,
"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

> [...]
> på mit nattøj.
>
> Kan jeg forvente at hun simpelthen ikke er modtagelig for pillerne generelt,

Der findes hunkatte, for hvem p-piller ganske simpelt ikke virker. Jeg har
selv en af slagsen... Det bedste for hende er at give hende de kuld, hun
skal have hurtigt og derefter kastrere hende (det skulle da hjælpe!).
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Pia J

Dato : 11-02-03 18:08

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> wrote in message
> Der findes hunkatte, for hvem p-piller ganske simpelt ikke virker. Jeg har
> selv en af slagsen... Det bedste for hende er at give hende de kuld, hun
> skal have hurtigt og derefter kastrere hende (det skulle da hjælpe!).

Hvilket betyder ingen :) Sådan en skeløjet lille haltefanden har vist ikke
noget at gøre i genpuljen <G>

Skulle jeg have haft lyst til små, var det blevet Mivs og Felix inden de
blev ordnet. Men nej.

:Pia