endelig lykkedes det...
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-02-03 18:10

At købe noget som Melissa blev glad for "næsten" med det samme.
For jeg købte sådan en fiks og færdig bakke med kattegræsfrø som bare
skulle vandes og stilles et varmt sted med lys...

Jeg håbede at hun ville blive glad for den for græsset ude gror jo
ikke lige så meget for tiden..

Og det blev hun.. efter et par dage kom det op og var ca 10 cm mest
stængel men jeg tænkte at jeg da så lige kunne vise hende det..
Det skulle jeg nok ikke have gjort, for jow da hun blev glad meget
endda. Men der manglede lige noget blad på, så hun veksler lidt mellem
at ligge/sidde i vindueskarmen og holde øje med om det ikke snart er
klar *fniz* eller komme rendende ca hver anden time for at skulle have
en tur med elevatoren så hun kan se om der er sket en udvikling...

Og når jeg så tænker på alt det andet jeg gennem tiden har slæbt hjem
til hende...*suk*
Det her slår næsten rejer...
--
Med venlig hilsen & miauu