Kattegrus Bilka
Fra : Dan Mortensen

Dato : 10-02-03 17:15

Hej,

Til dem der er til silicat "kattegrus" har Bilka Fresh&Easy til to poser for
40,-. Det er vist en fejl i kataloget men de sælger dem til den pris
alligevel.

MvH

Dan Mortensen
DK Sollok
http://www.sollok.dk/katte

Fra : Stine Frandsen

Dato : 11-02-03 00:22

Hej
Er det noget grus der er noget værd ???
Klumper det ?? Og hvor store er poserne ?
For hvis det er OK, skal jeg vist liige i Bilka et smut i morgen *G*

Har lige investeret i en noget større kattebakke, så også Tarzan kan vende
*S* Så ellers så sødt ud, nmår han nærmest "bakkede" ind Men synes det
er et godt køb; 189,- for en lukket bakke, der er stor nok til selv MCO. Kun
farven kan diskuteres *S* Sort eller blå med glimmer
Stine

Fra : Dan Mortensen

Dato : 11-02-03 09:28

"Stine Frandsen" <xsantippe@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er det noget grus der er noget værd ???

Det er der delte meninger om
Det er det hvide nærmenst plastic agtige grus som ikke klumper men opsuger
urinen, og gør det så godt at "gruset" er helt tørt og lugtfrit bagefter.

> Klumper det ?? Og hvor store er poserne ?

Nej!
Poserne er 3,8 liter og reklamerne går på at 1 pose er nok til 1 kat i 1
måned, men det holder ikke altid synes jeg.

> For hvis det er OK, skal jeg vist liige i Bilka et smut i morgen *G*

Prøv det, mange synes det er godt specielt fordi det er støvfrit, men det er
normalt ret dyrt d.v.s. omkring 50 kr. pr pose.

Glimmer ???

Fra : Stine Frandsen

Dato : 11-02-03 17:59

> Glimmer ???

Ja, du ved det der "poppede" glimmer-look i maling *GG* Må vel være moderne
pt
Stine

Fra : Katrine Nederby

Dato : 11-02-03 11:55

> [...]
Kun
> farven kan diskuteres *S* Sort eller blå med glimmer

*fnis*
Jeg glemte helt lige at nævne herinde... Jeg var i Metro (Århus) i lørdags,
hvor jeg så nogle ret store bakker med top og dør, som kostede 111,25 kr.
(incl. moms). Jeg ved ikke lige, hvad målene er, men de er ihvertfald noget
større end mine standardmodeller fra Bilka, og jeg stod netop og tænkte på
Maine Coon - bakke - snakken, da jeg kiggede på dem. De havde dem så godt
nok kun i pink *yrk*, så det gør måske ikke sagen bedre.

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-02-03 17:32

On Tue, 11 Feb 2003 11:55:11 +0100, "Katrine Nederby"
<katnederbyFJERN@DETTEhotmail.com> wrote:

De havde dem så godt
>nok kun i pink *yrk*, så det gør måske ikke sagen bedre.

L: Aiii Katrine! Hvad er der nu galt med pink??? Det er da ligefør
jeg blir nødt til at tage et smut til Århus for at købe en i pink
Jeg elsker pink og Jakob er heldigvis ved at vænne sig til det (efter
snart 3 år) *G*
Ved du hvor længe de har dem?

Knus fra Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Kate

Dato : 11-02-03 22:30

"Katrine Nederby" <katnederbyFJERN@DETTEhotmail.com> wrote in

> De havde dem så godt
> nok kun i pink *yrk*, så det gør måske ikke sagen bedre.

Nåja, jeg kunne da gemme en bag toilettet. Har leget med tanken om at
investere i en enkelt i først omgang, for Mowgli og Lante tror vist det
er meningen at man _skal_ grave gruset ud af bakken når man har
besørget.
Ved du, Katrine, om det kun er i Århus tilbuddet findes, eller om evt.
Kolding eller Glostrup også har dem?

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Katrine Nederby

Dato : 12-02-03 00:54

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> besørget.
> Ved du, Katrine, om det kun er i Århus tilbuddet findes, eller om evt.

Hej Kate og Louise

Jeg vil umiddelbart tro, de har dem i alle Metro'erne, men aner det ikke. Og
jeg ved desværre heller ikke, om det kun er et kortvarigt tilbud (jeg får
ikke selv deres avis), men de havde nu ret mange af dem i lørdags.

Louise...Ligger der ikke en Metro ved Odense?

Fra : Pia J

Dato : 12-02-03 10:23

Jeg har smidt denne omgangs Metro katalog ud, så jeg kan ikke checke, men
det ligger vistnok online på www.metro.dk

:Pia

Fra : Pia J

Dato : 12-02-03 10:24

P.S.

De nuværende tilbud gælder t.o.m. næste onsdag...

:Pia