bølge!
Fra : Pia J

Dato : 09-02-03 20:22

Muddi har været ved at blive lidt håndsky fordi jeg bliver ved med at proppe
piller i hende flere gange dagligt, så jeg har skiftevis ladet hende være i
fred og tvangsnusset hende altefter hvad der så ud til at kunne lykkes.

Hun vil stadig ikke have piller, men lige før kom hun sandelig og lagde sig
til rette på mit skød et stykke tid! Jeg plejer ellers kun at være
trappetrin. Hun er også begyndt at sige en sjov hamsterlyd når hun ser mig,
meget sødt.

Så nu må hun altså gerne snart holde op med at nyse.

:Pia

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-02-03 23:51

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> writes:

> [...]
> fred og tvangsnusset hende altefter hvad der så ud til at kunne lykkes.

Uha kender det, specielt i fældetiden *suk*
For hvornår skal man lige gafle katten.. Når den sidder ved siden af,
dårlig ide for det er jo rart at den kommer og sidder hos en. Når den
sover, også dårlig ide for så flygter den når man kommer med et
krammenusseoverfald osv osv osv..

> [...]
> til rette på mit skød et stykke tid! Jeg plejer ellers kun at være
> trappetrin. Hun er også begyndt at sige en sjov hamsterlyd når hun ser mig,

Jae det er bare så skønt, man bliver helt smelte...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Ragna

Dato : 10-02-03 10:26

>Muddi har været ved at blive lidt håndsky fordi jeg bliver ved med at
proppe
>piller i hende flere gange dagligt

Hej Pia!
Jeg har selv haft et lignende problem for nylig, hvor Fufu skulle have
piller for sin infektion i halsen.
Jeg fandt ud af, at hvis jeg stillede madskålen frem, klar til at blive
fyldt med forkælelsesfoder, før jeg greb ham og gav ham pillen, glemte han
alle trængsler omgående efter at pillen var gledet ned.
Selvfølgelig blev han også rost i høje toner, så snart "operationen" var
lykkedes, og det - i forening med en godbids-belønning - reddede ham fra at
blive håndsky.

--
Venlig hilsen, Ragna