Til Jette eller forfattere af hjemmesiden
Fra : Denise

Dato : 09-02-03 11:19

Hej
Jeg har lagt forslag op til forfattere af vores hjemmeside om sammenføring
af 2 katte. Ann K har lagt forslag op om urenlighed. Kan man få en termin
for, hvornår det kan blive tilrettet/redigeret og lagt ind, så man kan
henvise til det. Har lige været en oplagt mulighed, hvor man kunne have
henvist til indlægget om urenlighed (fra Brian R) i stedet for at søge på
Google efter gamle indlæg.
(Jette: du sagde jeg skulle følge op
Hilsen Denise

Fra : Pia J

Dato : 09-02-03 21:14

og hvornår kan man logge på igen?

:Pia (jeg har prøvet forsiden)

Fra : Ann K.

Dato : 09-02-03 22:24

Og jeg har stadig ikke kunnet logge på??? Heller ikke fra forsiden - og
heller ikke med Mandens brugernavn
Men bare rolig Jette... vi herser skam slet ikke med dig! ))

Mvh Ann

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 10-02-03 23:52

"Ann K." <tsarsNO@SPAMos.dk> skrev i en meddelelse
> Og jeg har stadig ikke kunnet logge på??? Heller ikke fra forsiden - og
> heller ikke med Mandens brugernavn
> Men bare rolig Jette... vi herser skam slet ikke med dig! ))
>
> Mvh Ann

Ah og jeg der tro'de at hjemmesiden havde noget specielt imod MIG. Nu må jeg
så osse pakke DEN lille gnist af storhedsvanvid sammen *G*

Nå det korte af det lange er at jeg heller ikke kan komme ind

Hilsen
Lisbeth