et sjovt link
Fra : Battlefield´s

Dato : 09-02-03 10:43

Hej
her kommer at sjovt link, hugget fra dk.fritid.dyr.hund
http://www.starterupsteve.com/swf/chowmein.html
Hilsen Vibeke

---

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 09-02-03 19:26

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> her kommer at sjovt link, hugget fra dk.fritid.dyr.hund
> http://www.starterupsteve.com/swf/chowmein.html
> Hilsen Vibeke

Ylp... Og vi var ude og spise kinesisk i går :o/

Den er sjov, jeg har faktisk set den i en anden flash udgave engang, men
denne her har bedre lyd

Tak for linket.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-02-03 23:44

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> "Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Du kan jo spørge dem derovre hvorfor de tror det hedder "hotdog"

> Ylp... Og vi var ude og spise kinesisk i går :o/

fik i så noget godt..??

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa