De ser for meget fjernsyn! *smil*
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 08-02-03 18:22

Hejsa!
Normalt er det jo børn der får at vide, de ser for meget fjernsyn, men
her hos os er det kattene. Nu er det ikke MTV eller børnetime der er
problemet, men derimod Kanal Mus:
http://www.megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=1614

Forhistorien er, at vi fandt en muserede i garagen efter at have fanget
de voksne mus i klapfælder, og fik lidt ondt af de små størrelser.
Derfor får de en ekstra chance, og lever lige nu i et terrarie på vores
skrivebord. Når det bliver varmere, går vi laaangt væk og slipper dem
fri. Kattene er helt vilde med dem, og sidder og kigger både dag og nat,
så det næsten er for meget af det gode.

Men i de næste par uger kan vi nok finde kattene fortsat klistret til
"skærmen", for den slags levende pelsmus er godt nok spændende!

Hilsen Dorthe ( - og de 9 store museobservatører! )

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-02-03 19:01

Dorthe Prip Lahrmann <dplahrmann@hotmail.com> writes:

> [...]
> Normalt er det jo børn der får at vide, de ser for meget fjernsyn, men
> her hos os er det kattene. Nu er det ikke MTV eller børnetime der er

De sidder vel ikke for tæt på skærmen..*G*
Men sjov ide helt bestemt, måske jeg burde finde på noget lignende til
Melissa's kommende fødsdag..*S*
Selvom det pt "kun" er blevet til en pose solsikkefrø til kanal
pipper, syntes jeg måtte betale lidt licens...*S* og de sender da
noget som er værd at glo på..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 08-02-03 19:23

Henrik Pedersen skriver:

> [...]
> Selvom det pt "kun" er blevet til en pose solsikkefrø til kanal
> pipper, syntes jeg måtte betale lidt licens...*S* og de sender da

Tænkte at jeg måske lige burde gøre opmærksom på, at musene er flintrende
ligegladen med kattene, så de bliver ikke stressede over alt "gloeriet" !
Hilsen Dorthe

Fra : Kate

Dato : 08-02-03 23:43

Dorthe Prip Lahrmann <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> men derimod Kanal Mus:
> http://www.megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=1614

Der er da underholdning for alle pengene der

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 09-02-03 11:41

Hej Dorthe

Vores katte har storskærm så ) Dvs. de sidder i vindueskarmen og kigger
på fugle der flyver forbi altanen!!!

Meget spændende

/Kim

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 12-02-03 22:06

Ja, hjemme hos os har vi ikke fjernsyn, hverken til mennesker eller dyr *S*.
Men så kan man jo høre radio og plader. I dag satte vi en cd på med
fuglestemmer - det gav nogle MEGET interesserede katte *GG* :
www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=47

Mvh. Else.

Fra : Denise

Dato : 13-02-03 07:40

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Men så kan man jo høre radio og plader. I dag satte vi en cd på med
> fuglestemmer - det gav nogle MEGET interesserede katte *GG* :

Hi hi. Hvor er det altså nogle dejlige, kønne misser
Hilsen Denise.

Fra : Pia J

Dato : 13-02-03 08:28

Vi har skader udenfor i øjeblikket og kattene sidder og gnækker som gale og
pisker med halen.

:Pia