Natur-ro
Fra : Tasja Gamst

Dato : 08-02-03 00:22

Hej NG

Jeg har hørt man kan få nogle beroligende dråber der hedder Natur-Ro eller
noget i den stil..??
Nogen der ved hvor man kan få dem??
Er der nogle der ved noget om dem..?

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig...

Venlig hilsen
Tasja

Fra : Pia Thomsen

Dato : 08-02-03 17:21

>Jeg har hørt man kan få nogle beroligende dråber der hedder Natur-Ro eller
noget i den stil..??
Nogen der ved hvor man kan få dem??
Er der nogle der ved noget om dem..?<

Hej Tasja

Mon ikke du tænker på Naturli' Ro?? Det er fra Christas Naturshop - har
faktisk lige bestilt noget derfra - har dog ikke haft lejlighed til at prøve
det....

Her er et link, jeg håber du kan bruge....

http://home12.inet.tele.dk/cnatur/page9.html

Hilsen Pia

Fra : Tasja Gamst

Dato : 08-02-03 19:15