Så er Loui rask!
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 06-02-03 20:25

Nu tør jeg godt tro på at Loui er rask... han har spist 3 måltider og de er
ALLE blevet nede. Hans humør er igen i top (90%) så nu kan jeg endelig gigen
se frem til weekenden hvor Emma skal til sin første udstilling.

Hilsen Randi

Fra : Denise

Dato : 06-02-03 20:31

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b1ucpl$jfo$1@sunsite.dk...
> [...]
gigen
> se frem til weekenden hvor Emma skal til sin første udstilling.

Hej Randi
Åh, det var godt, ja, man bliver så bekymret, når man ikke ved hvad der er
galt
Og held og lykke med udstillingen.
Hilsen Denise

Fra : Pisik Katteri

Dato : 06-02-03 21:17

Det er dejlige nyheder !

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Kate

Dato : 07-02-03 06:53

Det var dejligt, fortsat god bedring med ham og held og lykke på
udstillingen.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar