JUBII - jeg er så glad
Fra : Stine Frandsen

Dato : 04-02-03 14:06

For jeg er nemlig lige blevet ringet op, at min hankat , Tarzan, er blevet
fundet i Skive. Og jeg skal op i morgen og hente ham.
Jeg havde ellers opgivet håbet, og aftalt med Brande Internat, at jeg skulle
på besøg og kigge på en hankat hos dem i morgen. Men det er jo så blevet
aflyst nu.
Tarzan har været forsvundet siden okt. sidste år. Men skulle være i fin
form, ikke tynd og med velplejet pels, dog hev han lidt efter vejret og
"snorkede", så dyrlægebesøg er aftalt Jeg glæder mig bare så meget
til at få ham hjem, og er vildt spændt på om Queen ( min hund) og Zoya (
hans datter) kan huske ham. Jeg tror Queen kan , men ikke Zoya. Tarzan
plejede jo at gå tur sammen med Queen og jeg.
Ville bare dele min glæde med jer Og nu skal jeg i gang med at være
lidt kreativ og finde en gave til hende der fandt min Tarzan, og til hendes
2 hunkatte, der har måttet finde sig i at blive "jaget" fra foderskålen *S*
Nogen gode ideer ??

--
Stine Frandsen
Kennel Santippe's

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 04-02-03 14:19

Hej Stine!
Hvor er det bare dejligt! Hvordan søren har de fundet frem til dig, var Tarzan
tatoveret/chippet?

Jeg har selv oplevet glæden ved at få en kat hjem efter næsten at have opgivet.
Han var godt nok kun væk i tre uger, men jeg var bare SÅ lykkelig da han stod
ved døren igen! Desværre kom vores mis hjem med et brækket ben, og så i det hele
taget meget sølle ud. Vi fik ham dog på højkant igen, og han lever idag det
dovne indeliv.

Hvis du vil give "finderen" en gave, så måske blomster til damen og godbidder
til kattene? Eller en lækker stofhule til de to tålmodige misser?

Til lykke med ham, håber han er sund og rask!

Hilsen Dorthe ( - og Fuffer, tidligere kaldet Strejferen )
http://www.kishka.dk/

Stine Frandsen skriver:

Fra : Stine Frandsen

Dato : 04-02-03 14:23

Hej
Det havde været en del detektivarbejde med at finde mig Tarzan er
øretattoveret, men Randi havde læst forkert og derfor var han jo ikke
registreret, men via Inge's Kattehjem havde de fundet ud af hvilken dyrlæge
der havde tattoveret ham ( det kan de åbenbart se ud fra bogstaverne) Min
dyrlæge fandt så frem til en kat på 13 år, men det passede jo ikke rigtig
med Tarzan, der er 3år. De havde så afprøvet kombinationer og kigget på
farver osv. og så fundet frem til mig. Og min dyrlæge vidste så også at
Tarzan var savnet. Hvor heldig har een lov at være. og derfor en ekstra stor
tak fordi Randi har gjort det arbejde.
Stine

Fra : Denise

Dato : 04-02-03 14:27

Hej Stine
Ih, hvor er jeg glad på dine vegne . Det bliver spændende af få hentet og
bragt ham hjem. Tænk hvis de kunne fortælle hvor de har været.
Måske noget god rødvin og selvfølgelig lidt til misserne.
Hilsen Denise

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-02-03 14:54

Hej Stine!
DET var dog en dejlig nyhed Kan godt forestille mig hvor glad du er
Desværre kom min KillRoy aldrig hjem
Hvor længe havde Tarzan været væk? Og vhor langt bor du fra Skive? Det
ville da være spændende at høre hvor langt han er gået.

Venlig hilsen, Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Gitta Og Ole Christe~

Dato : 04-02-03 15:55

Hej Stine

Hvor var det godt at Tarzan er fundet ;
Giv ham et stor knus fra mig )

Gitta

Fra : Stine Frandsen

Dato : 04-02-03 16:44

Hej.
Tarzan var kommet i midlertidig pleje ca. 1 km fra Håsum. Det er ca. 14 km
fra Skive, hvor han er blevet fundet. Han forsvandt desværre efter 5 dage og
det var den 27. oktober.
Så han kan have været langt omkring *S* Heldigvis var han både kastreret (
så ingen uønskede killinger derfra) og øretattoveret. Jeg glæder mig sådan
og har lige aftalt med min dyrlæge at vi kommer forbi med ham i morgen, og
hvis ikke lige de har tid der så overnatter han hos dem. Han skal jo nok
kigges grundigt efter og måske have en penicillinkur. Også så han ikke
risikerer at smitte Zoya med noget
Skal nok skrive mere om hvordan det går med hans hjemkomst og sammenføring
med Zoya og Queen, om der er noget gensyn eller ej
Stine

Fra : Elwarth

Dato : 04-02-03 17:00

>klippet historie om fundet af Tarzan<

Hej Stine
Det var dog fantastisk dejligt!
Glæder mig til at høre om, hvordan det går, når han kommer hjem.

Venligst
Dorthe

Fra : Trine Piltoft

Dato : 04-02-03 18:10

Hej Stine!

Sikke da en solstrålehistorie - hvor er det dejligt at høre at du snart får
Tarzan hjem igen

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Charlotte Henriksen

Dato : 04-02-03 21:33

Jeg er meget glad for at høre at Tarzan er kommet hjem. Det var nemlig mig
der tog telefonen på inges kattehjem i går (mandag) aftes. En pige ringede
ind med et øremærke nummer. Nummeret var ikke registreret. Et øremærke
består af 3 bogstaver og 3 tal. Det første bogstav er nes for alle dyrlæger.
Det skifter hvert år, og man kan altså udfra dette se hvilket år katten er
sterliseret/kastreret/øremærket. De to næste bogstaver er specifikke for
hver dyrlæge. Altså kan man via disse finde hvilken dyrlæge der har
øremærket katten. Det tre tal angir hvilken kat dyrlægener nået til.
Da jeg modtog opkaldet undersøgte jeg hvilken dyrlæge der havde opereret
katten. Tit har dyrlægerne jo deres eget kartotek over behandlede katte.
Dette oplyste jeg til finderen af katten, og hun har så kontaktet den
pågældende dyrlæge og fundet frem til dig.
Det er altid dejligt når sådan et dedektiv arbejde lykkedes. En gang har jeg
været med til at finde ejeren på en kat der havde været væk i 13 år.
Utroligt men sandt.
Jeg vil lige benytte lejligheden til at appelere til alle om at få deres
katte øremærket og sterliseret/kastreret. Vi får så mange dejlige katte ind,
som helt sikkert har tilhørt gode hjem. Desværre har vi ingen mulighed for
at finde frem til dem.
Div Tarzan et stort knus fra mig.
Charlotte Henriksen
www.sechercat.dk
charlhen@worldonline.dk

Fra : Stine Frandsen

Dato : 04-02-03 22:22

Hej
Kæmpe kram og tusind tak for hjælpen. Tarzan kommer så først hjem i morgen,
onsdag, da jeg ikke selv har bil og derfor er afhængig af at venner kan være
chauffør, men jeg har aftalt med Randi, at hun holder kattene inde, indtil
jeg har været der.
Vi fandt også årsagen til at han ikke var registreret, nemlig at Randi
havde fået læst K i stedet for X som første bogstav. Men det lykkedes.
Og jeg vil gerne tilslutte mig , at anbefale alle at få deres kat
øretattoveret - det hjælper nemlig, hvis katten forsvinder
Stine

Fra : Kate

Dato : 04-02-03 23:02

"Stine Frandsen" <xsantippe@webspeed.dk> wrote in

> For jeg er nemlig lige blevet ringet op, at min hankat , Tarzan,
> er blevet fundet i Skive. Og jeg skal op i morgen og hente ham.

Stine, hvor er det dog skønt at høre. Jeg aner ikke hvad du skal tage
med, men jeg kan godt forstå du er glad. Der er ikke noget værre end at
miste en kat og ikke finde ud af hvad der skete med den.
Håber vildt at Zoya "bare" bliver glad for at se Tarzan igen.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Stine Frandsen

Dato : 04-02-03 23:30

Hej.
Jeg tror Zoya bliver mere end bare glad for at se ham *G* For hun er lige
gået i hendes 1. løbetid *GG* "stakkels kat" Heldigvis Tarzan fik "snittet"
i sommers *GG*

Da jeg i sin tid ( for 2 år siden) fik Tarzan var min daværende hunkat,
Midi, også i løbetid og der var INGEN probs med sammenføring, tværtimod..
havde jeg probs med at skille dem *GG* Det kom der en enkelt killing ud af

Stine

Fra : Stine Frandsen

Dato : 04-02-03 23:44

Hej.
Nu har jeg oprettet album på megapixel, så hvis I vil se billede af Tarzan
så kig her : http://www.megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=1578
Håber linket virker, ellers hedder albummet Tarzan , under katte
Stine