Uha jeg er sååå bekymret
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 04-02-03 13:20

Loui har det ikke godt! Han ligger helt stille og kigger tomt ud i luften.
Han vil ikke spise og har kastet op ud over det hele... Jeg sidder nu og
venter på at vi skal til dyrlægen...

Randi

Fra : Nitsen

Dato : 04-02-03 13:30

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev

> Loui har det ikke godt! Han ligger helt stille og kigger tomt ud i luften.
> Han vil ikke spise og har kastet op ud over det hele... Jeg sidder nu og
> venter på at vi skal til dyrlægen...

Åh nej dog - håber han hurtigt bliver frisk igen - vi krydser hvad krydses
kan for at det ikke er noget farligt.

Mvh

Anita, Frode og Agnes der lige sender næsemøz og spinbruuum

Fra : Denise

Dato : 04-02-03 14:28

Hej Randi
Krydser fingre. De kan jo sagtens have en dag, hvor de er dårlige, uden det
bliver til noget værre. Det håber vi da.
Hilsen Denise

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> wrote in
message news:b1ob4s$pbm$1@sunsite.dk...

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 04-02-03 15:10

Loui havde 39,5 i feber. Dyrlægen mente det var forstoppelse og gav ham
noget "smøremiddel" Hvis han ikke har fået det bedre i morgen skal han have
taget røgntenbilleder. Han ser nu ikke særlig glad ud det lille pus.

Den eneste gode nuhed var at han havde tabt sig til sin normalvægt.

Randi

Fra : Kate

Dato : 04-02-03 22:49

> Loui havde 39,5 i feber.

Stakkels Loui. Håber han hurtigt er på benene igen.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-02-03 17:56

Hej Randi!
Krydser fingre for at han har det bedre imorgen!!

Venlig hilsen, Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Med venlig hilsen