Ny billeder af aby-rødderne...
Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-02-03 22:23

Så var det vist på tide med endnu en lille billed-opdate!
Her er derfor lidt flere billeder af rødderne, som nu er blevet 7 uger
gamle... jeg forsøgte godt nok at uploade flere billeder, men der gik lige
kludder i det - forsøger senere igen! www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=45

Mvh. Camilla

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-02-03 22:38

Camilla Scharff <camischa@jubiimail.dk> skrev i en
> [...]
7 uger
> gamle... jeg forsøgte godt nok at uploade flere billeder, men

Åh, hold da helt op, hvor er de bare dejlige, de små
"julegodter"!!

mvh Eva

Fra : AEK

Dato : 03-02-03 22:38

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Her er derfor lidt flere billeder af rødderne, som nu er blevet 7 uger
> gamle... jeg forsøgte godt nok at uploade flere billeder, men der gik lige

Åhhh, det er godt, at jeg ikke skal have en killing.
De er bare SÅ yndige ))

Tillykke med rødderne - har du fundet et godt hjem til dem ?

/ Anya.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-02-03 23:27

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> skrev...
> Åhhh, det er godt, at jeg ikke skal have en killing.
> De er bare SÅ yndige ))

Jep - og de lever højt på det...

> Tillykke med rødderne - har du fundet et godt hjem til dem ?

Tak - og nej, de har ikke fundet nye hjem endnu. Men jeg har nu heller ikke
gjort noget for at finde nye hjem til dem endnu... der er jo laaaang tid til
de skal flytte )

Camilla

Fra : Bente Jepsen

Dato : 03-02-03 23:13

Ih, hvor er de pragtfulde, er de lige så intelligente som de ser ud ?

Hilsen
Bente

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-02-03 23:20

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev ...
> Ih, hvor er de pragtfulde, er de lige så intelligente som de ser ud ?

Ja, mindst...
De var alle superhurtige til at lære at forcere vores "killingehegn" (en
spånplade, der gerne skulle forhindre alt for små killinger i at løbe i
vejen i køkken og entré...) - men også så kvikke, at de selv kunne finde ud
af at hoppe tilbage igen! Det er ikke ofte man har så kløgtige små-misser -
de fleste kan godt finde ud af at komme ud over hegnet, men at komme ind
igen... Stooort mysterie hvordan det mon gøres. Det klarede alle tre ikke
desto mindre i 5½-uges alderen!
Og nu har vi opgivet og fjernet spånpladen helt

Forcering af pladen betød så også fri adgang til soveværelse - og ikke
mindst sengen - og ikke et eneste uheld har der været med tisning på dyne
eller andet (kommer man ellers rimelig tit ud for med så unge killinger - de
gider/kan ikke løbe så langt når de er trængende, og en dyne suger jo så
dejligt...). Dynerne er kun til putning, en disciplin de allerede mestrer
fremragende - især lille Santa, hvis yndlingsposition er liggende på mit
bryst under dynen og snorksove

Jo, det er skam nogle meget kløgtige små-misser vi har *stolt menneske-mor*

Mvh. Camilla

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 03-02-03 23:44

> [...]
> Her er derfor lidt flere billeder af rødderne, som nu er blevet 7 uger
> gamle... jeg forsøgte godt nok at uploade flere billeder, men der gik lige

Årh hvor er de SØØØØØØDE!!!

*mumler for mig selv: Ikke flere abyer....ikke flere abyer...*

Hilsen
Lisbeth

Fra : Camilla Scharff

Dato : 04-02-03 00:01

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev...
> *mumler for mig selv: Ikke flere abyer....ikke flere abyer...*

Ja, så skal du ihvertfald *ikke* få killinger... Pebernødden har sneget sig
lige ind i hjertet på mig - og heldigvis (lader det til) også på husbond...
Nok fordi vi har fulgt hendes kamp for overlevelse siden hun blev født som
en kun 56 gram lille bitte killing og til nu, hvor hun vægtmæssigt har
overhalet søster Mary, der ellers hele tiden har vejet 40-50 mere end hende.
*Suk* og nu går så projekt
"overtal-mand-til-at-det-er-ok-BÅDE-at-beholde-en-aby-OG-købe-en-burmeser-i-
Australien" for alvor i gang (og beholde en af Linas killinger, når hun
engang får - men den tid, den sorg (glad for at husbond ikke læser med her,
så vidt jeg ved ))

Camilla

Fra : Kate

Dato : 04-02-03 23:00

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in

> "overtal-mand-til-at-det-er-ok-BÅDE-at-beholde-en-aby-OG-købe-en-bu
> rmeser-i- Australien" for alvor i gang

Jeg er jo så kun glad for at du ikke har planer om at slippe
burmeserne. Helle A brugte det meste af lørdag aften på at fortælle mig
om alle burmeserens unoder. Hihi, det havde den stik modsatte virkning
og efter at jeg har opfattet at MCO ikke er katten for mig pga
pelsplejen, har jeg tilladt mig at give mig endnu mere hen til tanken
om burmesere når Johan og Sofie ikke er mere. De har jo spøgt siden jeg
var til kattetræf hos dig for laaaaaang tid siden

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Camilla Scharff

Dato : 04-02-03 23:14

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev...
> [...]
> om burmesere når Johan og Sofie ikke er mere. De har jo spøgt siden jeg
> var til kattetræf hos dig for laaaaaang tid siden

Er du gal - opgive burmesere... det kan man slet ikke, når man først har
forelsket sig i dem
Næh nej, vi er godt nok på lavt blus burmesermæssigt pt, men planer har jeg
nok af! Bl.a. vilde planer om en blåTORTIE (ha!) import fra Australien, hvor
jeg heldigvis har fået en god kontakt til en opdrætter, som har rigtig pæne
og sunde katte

Så Kate, keep dreaming - det skal nok lykkes dig at få en burmeser en dag

Vi ses,
Camilla
www.burmese.dk
- kun aby-killinger til salg pt )

Fra : Kate

Dato : 05-02-03 19:56

> Så Kate, keep dreaming - det skal nok lykkes dig at få en burmeser
> en dag

Een....næhæh aldrig mere færre end to af gangen...så meget har jeg da
lært af Lante
I'll keep dreaming *fnis*

Fra : Trine Piltoft

Dato : 04-02-03 18:12

Hej Camilla!

Hvor er de dog dejlige - man får jo helt lyst til at få sig en aby engang
*s*

Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Hedda

Dato : 05-02-03 22:33

On Mon, 3 Feb 2003 22:23:17 +0100, "Camilla Scharff"
> [...]

>Her er derfor lidt flere billeder af rødderne, som nu er blevet 7 uger
>gamle... jeg forsøgte godt nok at uploade flere billeder, men der gik lige

Hej Camilla

Nøøøj manner - hvor ER de bare dejlige !!

KH/Hedda