killinger :-)
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 03-02-03 22:12

Hejsa

Som mange herinde jo ved skulle vi jo hente vores nye pige Hope, men kom
hjem med en extra lille dreng også, eller lille kan man vel ikke sige, han
er, lige salgsklar og vejer over 1870 gr. så lille er han ikke *SS*

De kan naturligvis begge ses på min hjemmeside, der er endnu ikek så mange
billeder af Luffe, men det kommer der i løbet af de næste dage.

MVH
Gitte
www.sacala.dk

Fra : Helle

Dato : 03-02-03 22:19

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala(fjern-mig)@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> De kan naturligvis begge ses på min hjemmeside, der er endnu ikek så mange
> billeder af Luffe, men det kommer der i løbet af de næste dage.

Sådan kan det jo gå *g* men hold op hvor er de bare skønne! Tillykke med
dem, jeg er så glad på dine vejne. Det er super skønt at få en lille ny
killing men dobbelt super skønt at få to!!
Vil ønske dig held og lykke med dem
Glæder mig til, at høre mere om dem.

Knus Helle