Et par killinger siger davs :)
Fra : Uffe Fey

Dato : 02-02-03 18:10

Oliver og Bastian, mine to første misser, siger velkommen til gruppen!

De er brødre, tvillinger endda, og flyttede ind lørdag formiddag.

Jeg har oprettet en profil på gruppens hjemmeside hvor man kan se billeder
af de to herlige blå burmesere, som er 12 uger gamle. Desværre kan jeg ikke
sige hvem der er hvem, da de ligner hinanden uhyggeligt meget. Det er kun
lige og lige når de er oprejst at jeg kan se forskel - Bastian spiser nemlig
mere end Oliver, så hans mave er lidt større :).

I øvrigt kan jeg fuldt ud erklære mig enig i at misser er nemmest at tage
billeder af når de sover. Især med disse to.. nogle gange bevæger de sig
næsten hurtigere end mine øjne kan nå at registrere. ISÆR når man er et
heldigt par brødre som kan hoppe rundt på sengen i de knitrende dyner efter
en fjerpind som gerne vil fanges! :)

--
Uffe
(Slet 'REMOVE' ved privat svar)

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-02-03 18:48

Uffe Fey <newsgroups@idenion.REMOVEdk> skrev i en
> Oliver og Bastian, mine to første misser, siger velkommen til
gruppen!

> De er brødre, tvillinger endda, og flyttede ind lørdag
formiddag.

Hej Uffe

Stort tillykke killingerne, hvor er de altså bare aldeles
vidunderlige!!
Det er min store drøm engang at få en blå burmeser, så det gibber
godtnok i mig, når jeg ser de to små skønne krabater!!

mvh Eva

Fra : Katrine Nederby

Dato : 02-02-03 19:10

"Uffe Fey" <newsgroups@idenion.REMOVEdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> næsten hurtigere end mine øjne kan nå at registrere. ISÆR når man er et
> heldigt par brødre som kan hoppe rundt på sengen i de knitrende dyner

Hej Uffe.

Tillykke med drengene og velkommen til. Nu du har fået burmesere i huset,
ved du vel, at dit liv aldrig bliver helt dit eget igen ?

De ser dejlige ud - Er det dem fra Wiviann?

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Uffe Fey

Dato : 02-02-03 19:29

> Tillykke med drengene og velkommen til. Nu du har fået burmesere i huset,
> ved du vel, at dit liv aldrig bliver helt dit eget igen ?

Det kan du tro jeg ved. Det er ikke uovervejet at jeg har valgt netop
burmesere :).

> De ser dejlige ud - Er det dem fra Wiviann?

Det er det nemlig!

--
Uffe
(Slet 'REMOVE' ved privat svar)

Fra : Camilla Scharff

Dato : 02-02-03 20:45

Hej Uffe

Tillykke med det snarlige indtog af de to små blå
Dejligt at du fandt lige de misser, du søgte!

Mange hilsner
Camilla
www.burmese.dk

Fra : Peggy-Sue Rønnow

Dato : 02-02-03 21:33

Hej Uffe...

Uffe hvor kan jeg gå hen og se dem??

Fra : Camilla Scharff

Dato : 02-02-03 22:32

"Peggy-Sue Rønnow" <psr.fjern@boogies.dk> skrev...
> Hej Uffe...
>
> Uffe hvor kan jeg gå hen og se dem??

Nu hedder jeg godt nok ikke Uffe...
men det kan du på ng'ens eminente hjemmeside:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/ - vælg Profiler og find Uffe

Mvh. Camilla

Fra : Bente Jepsen

Dato : 02-02-03 22:46

:
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/ - vælg Profiler og find Uffe

Der er godt nok ingen billeder under profiler, men det er der til gengæld
under album

Der er de skønneste 2 killinger, man er helt solgt.
Mange tillykke med dem.

Mange hilsner
Bente

Fra : Trine Piltoft

Dato : 04-02-03 18:17

Hej Uffe!

Tillykke med de små - de ser gevaldigt frække ud, synes jeg

> Oliver og Bastian, mine to første misser, siger velkommen til gruppen!

Og så er Bastian jo et rigtig godt navn, skulle jeg hilse herfra og sige

Mvh. Trine & Bastian m.fl.
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Kate

Dato : 04-02-03 23:13

"Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> wrote in

> Og så er Bastian jo et rigtig godt navn, skulle jeg hilse herfra
> og sige

Det Oliver også Også selvom min dyrlæge i sin tid stavede min
Oliwer med w fordi hun havde så mange af dem

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer