K: Maine Coon
Fra : KK20

Dato : 02-02-03 13:13

Hej,

- efter at have overvejet det i laaang tid, er jeg/vi nu endelig blevet
enige om at ville have en Maine Coon.

Men hvor er det nu lige man køber sådan en bette fætter ?

Det betyder umiddelbart mindre om der er ren stamtavle, da den ikke skal
bruges til udstilling.

Mail hvis du har en sød lille killign til slag i omkring østjylland ...
gerne med billed eller links til billeder..

Kim Kristensen
kk20@kristensen.mail.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 02-02-03 14:31

Hej Kim!
Du kan prøve Maine Coon klubbens hjemmeside. Der er killinger til salg,
også i Jylland

http://www.mainecoonklubben.dk/

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : KK20

Dato : 02-02-03 17:51

Stort !

- takker for hint

/ KimK

Fra : Jane Bjørnlund

Dato : 02-02-03 23:01

Hej

Som nævnt er der killingeliste på mainecoon klubbens hjemmeside og også
links til opdrættere. En komplet liste over alle mainecoon opdrættere
(med hjemmeside) i Danmark finder du dog på www.miacis.dk. Held og lykke
med killigejagten.

Med venlig hilsen
Jane Bjørnlund
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 02-02-03 23:05

"Jane Bjørnlund" <janebjoernlundKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3e3d950f44688@dk-fritid-dyr-kat.dk...
> [...]
> Som nævnt er der killingeliste på mainecoon klubbens hjemmeside og også
> links til opdrættere. En komplet liste over alle mainecoon opdrættere

Hej Jane
Ikke helt komplet
Her kommer lige et link mere
www.sechercat.dk
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 02-02-03 23:32

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jane
> Ikke helt komplet
> Her kommer lige et link mere
> www.sechercat.dk

Og endnu et par stykker...
http://www.wildenrath.dk/
http://mbejlegaard.homepage.dk/
http://westcity.homepage.dk/
http://www.sitecenter.dk/mainecoonkatte/hjemmeside/

De er godt nok ikke alle lige opdaterede - og måske har nogle også droppet
opdrættergerningen siden hen?

Camilla

Fra : Mette Jensen

Dato : 02-02-03 23:36

> Hej Jane
> Ikke helt komplet
> Her kommer lige et link mere
> www.sechercat.dk
> Missehilsner fra Birgitte
> www.truetrust.dk

Næ det er den da ikke!!! Linket vil straks blive tilføjet!

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Tournesol

Dato : 03-02-03 14:10

Hej

> Næ det er den da ikke!!! Linket vil straks blive tilføjet!

Du må da også gerne sætte mit opdræt på www.dktournesol.dk

Må man linke til siden ???

Hilsen
henriette.
--
DK.TOURNESOL
www.dktournesol.dk

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 03-02-03 14:37

Tournesol wrote:
> Du må da også gerne sætte mit opdræt på www.dktournesol.dk

Selvfølgelig, det er tilføjet nu....

> Må man linke til siden ???

Lige så meget du har lyst til! Siden er lavet for at blive brugt :)

mvh
Anders Lorentzen
www.Chimera-mainecoon.dk

Fra : Tournesol

Dato : 03-02-03 17:08

Hej

> Selvfølgelig, det er tilføjet nu....

takker

> Lige så meget du har lyst til! Siden er lavet for at blive brugt :)

Ideen er kanon god men ville da lige spørgeførst

Hilsen
Henriette.
--
DK.TOURNESOL