Ældste mis på NG?
Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 01-02-03 20:16

Hej NG'ere

Jeg har lige kigget på "katistikken" på dk.fritid.dyr.kat, og ifølge den er
min Sillemis den ældste kat. Hun bliver 15 år i år

Men kan det nu også passe? Der må da være nogen, som blot ikke har oprettet
profil for deres kat der har katte med nogle år på bagen Mange katte
bliver jo rigtig gamle - heldigvis

Hvis nogen har lyst til at se "alderspræsidenten" ifølge katistikken, så har
jeg uploadet lidt billeder i mit album.
www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=39

--
Mvh.
Marianne Juul Pedersen

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 01-02-03 21:46

Hej Marianne.
Sidste år var der registreret 2 i katistikken som 14 år - din Sillemis og
min Gaby. Da Gaby jo døde lige før jul, så er Sillemis nu alene på posten

Derfor kan der jo godt være nogen, der har glemt at oprette deres kattes
fødselsdage i profilen - jeg havde da også selv spekuleret over, om det
virkelig kunne passe, at Gaby var den ældste.

Mvh. Else.

Fra : Jane Brohus

Dato : 01-02-03 21:52

Hej Marianne
Hvor er hun dog smuk, din Sillemis.
Hun bærer jo sin alder med ynde *SS*
MvH
Jane

Fra : Thomas Hjort

Dato : 01-02-03 22:01

> [...]
> bliver jo rigtig gamle - heldigvis
>
> Hvis nogen har lyst til at se "alderspræsidenten" ifølge katistikken, så

Mine svigerforældres kat blev 21 (!) og så det ikke engang løvn :)

Mvh Thomas

Fra : H.O.T

Dato : 01-02-03 22:20

Hvor er hun dog holdt flot..... Håber der er mange gode år i hende endnu....

Min gamle kat blev 17 år.... og som jeg altid drillede hende med, så var hun
jo kun vågen i de 4....

Henrik

---

Fra : "Carsten Sørensen"

Dato : 01-02-03 22:32

On Sat, 01 Feb 2003 22:20:23 +0100, H.O.T wrote:
> Min gamle kat blev 17 år.... og som jeg altid drillede hende med, så var
> hun jo kun vågen i de 4....

Haha, den var sød :)

Carsten Sørensen

Fra : Thomas Hjort

Dato : 01-02-03 23:27

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse
> [...]
endnu....

> Min gamle kat blev 17 år.... og som jeg altid drillede hende med, så var

LOL

Vores kat Emil sover helst 21 timer i døgnet. Da vi en aften kom hjem fra
byen klokken 2 om natten og så en film til klokken 5 var han HELT oppe og
køre (meget atypisk :) ) over vores lækre nattehalløj og for rundt hele
natten og forstyrrede os. Han var TOTALT smadret hele dagen efter som om han
havde værre tømmermænd end os og lå komplet død til klokken langt ud på
aftenen

Mvh Thomas

Fra : Kurt Henningsen

Dato : 02-02-03 01:23

> Hej NG'ere
>
> Jeg har lige kigget på "katistikken" på dk.fritid.dyr.kat, og ifølge den
er
> min Sillemis den ældste kat. Hun bliver 15 år i år

Hej
Min gamle sovebamse Sebastian er født i marts måned 1988
Så han fylder 15 år her i år. Han er lige blevet opereret for en
stor byld på ryggen. Men ellers er han nu frisk igen.
En gang i mellem kniber det dog med at springe op i vindueskarmen.
Men i den sidste måned har han ikke haft behov for den skammel jeg ellers
havde stillet frem til ham. For 14 måneder siden fik han jo en legekammerat
Konrad, der kom til os som en forhutlet gadekat på ca. 9 måneder.
Det spil der kører mellem de to ( drilleri, forsøg på leg) har helt sikkert
haft
en gunstig virkning.
Kurt