sort sand
Fra : Søren Hedemand

Dato : 09-03-03 21:33

Er der nogen i gruppen der kender en dyrehandel i København, hvor man kan købe sort sand, som det de har på Island eller hawaii?
Jeg har jordspisende Satanoperca Jurupari, så jeg skal have sand, men vil helst have sort bundlag.
Tak
Laura

Fra : Søren Steffensen

Dato : 09-03-03 21:46

Ved at planteimporten har noget sort grus !

--

Søren Steffensen
SOS - icq#: 102169245

Fra : Plesner

Dato : 09-03-03 22:23

> Ved at planteimporten har noget sort grus !

Korrekt, men det er i 3-4 mm størrelse, så det kan vel næppe kaldes sand
(kiggede selv på det for et par uger siden).

Plesner

Fra : Tonny S.

Dato : 12-03-03 11:16

Der er ikke andet for end at tage ned til Gran canaria og fylde lommerne med
deres sorte sand.

Mener det er gran canaria eller er det tenerife? Anyway så får du da 2 ture
ud af det så hvis
det ikke er det ene sted er det sku nok det andet sted...

Men jeg har ikke set noget sort sand nogensinde i nogle af de dyrehandler
jeg har været i!
Fortsat god jagt...

Mvh.
Tonny
www.tonny-s.dk

Fra : Henrik Lohse

Dato : 12-03-03 21:26

[...]

Jeg var lige inde på Akvarie West's hjemmeside, og han har to typer der ser
ud til at være sorte: Haley og Mercur.

Mvh

Henrik Lohse