Algemangel??
Fra : Ukendt

Dato : 04-03-03 20:50

Efter 3 døgn har mine algeædere, som "fiskemanden" kaldte dem(er det mon
maller - 5-8 cm. lange, slanke, brune m. gyldent skær og sort zigzag stribe
på siden samt "sugekop" som mund), sammen med er par kysse-guamier udryddet
al synlig algevækst i akvariet. Dør de nu af sult, eller kan de æde alm.
fiskefoder?

MVH Hanna

Fra : The King

Dato : 04-03-03 22:26

hvad er størrelsen på din tank ?,
en den lille, skal du nok overveje noget malle foder

---

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-03 22:58

"The King" <leo@leo.lir.dk> skrev i en meddelelse
> hvad er størrelsen på din tank ?,
> en den lille, skal du nok overveje noget malle foder

Den er bette: 54 liter, så jeg må nok på købemarkedet - hvad består
mallefoder af?

Hanna

Fra : Keyser Soze

Dato : 05-03-03 17:28

K¿b nogle "mallepiller". T¿rfoder i tabletform som synker til bunds,
altsΠned til sugemallerne. Gerne nogle med spirulinaalger.
Opt¿ede, afskallede ¾rter (mener ikke afb¾lgede, men at du skal fjerne
den skal, der er om de enkelte ¾rter), opt¿et eller blancheret spinat,
squash og meget mere kan ogsΠbruges. Husk at afveksling er godt.
Du bliver mŒske overrasket over, hvor meget de rent faktisk kan s¾tte
til livs, fjern dog altid dagganle rester. M¾ngden af aff¿ring er
tilsvarende imponerende

Keyser Soze

..