Mallen Malte
Fra : Charlie

Dato : 02-03-03 18:54

Jeg har lige for 3 dage siden startet et 325 l op. En af mine kollegaer kom
forbi med en malle som er ca 15-20cm. Den er så grim at vi kun kan holde af
den, men vil lige høre om den er fredelig når der kommer andre fisk i. Ved
at kikke på nettet tror jeg det er en Spotted Hypostomus "Hypostomus
Punctatus". Der skal i starten almindelige selskabssfisk i. Hvis der er
nogen der ved lidt om Malte så vil jeg være glad for lidt info.

Charlie

Fra : Charlie

Dato : 02-03-03 19:06

Ved nærmere eftersyn tror jeg det er en Leopard Plecostomus.

Charlie

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 03-03-03 21:08

"Charlie" <Nonnebo.slot@mail.dk> wrote in message
> Ved nærmere eftersyn tror jeg det er en Leopard Plecostomus.
>
> Charlie

Hej Charlie.
Hivs det er en plecostomus, så tror jeg ikke at du kommer til at få nogle
problemer med den. Jeg har selv haft en, og den er stadig dybt savnet i mit
akvarie.... Men den måtte få nyt hjem, da den i bokstaveligste forstand
voksede ud af det jeg har (40 cm lang, ca ½ - 1 kg fisk fylder altså for
meget i et 112 liters akvarie).
Glæd dig over en fisk med PERSONLIGHED :)
Hilsen Ditte