Hvilken malle
Fra : Cyberbar

Dato : 26-02-03 13:41

Billede lagt i dk.binaer

\\\\////
-(o o)-
-ooO--(_)--Ooo----------
Med venlig hilsen
Cyberbar
----oooO
----(----)----Oooo
-----\--(------(---)
------\_)------)--/
---------------(_/

Fra : KatjaStrofen

Dato : 26-02-03 14:07

"Cyberbar" <Cyberbar@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3e5cb5de$0$214$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Billede lagt i dk.binaer

Der er tale om en Corydoras Sterbai

En anden gang. så rediger lige billedet, så det ikke skal smides op på 4
poster, men blot en! - noget nemmere lige at kigge på billeder, hvis de er
redigeret lidt i først!

katja

Fra : Plesner

Dato : 26-02-03 14:55

> Der er tale om en Corydoras Sterbai

Det er jeg også overvejende sikker på - jeg er dog ikke 100 % sikker på, om
det ikke i stedet er en C. haraldschultzi. De kan være svære at skelne.

> En anden gang. så rediger lige billedet, så det ikke skal smides op på
> 4 poster, men blot en! - noget nemmere lige at kigge på billeder, hvis
> de er redigeret lidt i først!

Det klarer de fleste newsreadere vel efterhånden af sig selv ?

Plesner

Fra : Frank Johansen

Dato : 26-02-03 16:44

"Plesner" <you@wish.net> skrev i en meddelelse

> Det er jeg også overvejende sikker på - jeg er dog ikke 100 % sikker på,
om
> det ikke i stedet er en C. haraldschultzi. De kan være svære at skelne.

Det er c. Sterbai.
C. Haraldschultzi er på hovedet lys grundfarve med mørke pletter, og omvendt
med C. Sterbai

Hilsen Frank.

Fra : Cyberbar

Dato : 26-02-03 19:00

Undskyld at jeg glemte at rediger inden det kom op.