Akvarieforening på Djursland (tæt ved Ørst~
Fra : Jesper Fontain

Dato : 23-02-03 18:33

Jeg mener at have læst i en lokalavis, at der er opstartet en ny
akvarieforening på Djursland. Er der nogen der ved om dette er
tilfældet?

Hvis ikke, er Randers akvarieforening så den forening, der ligger
tættest på Ørsted?

Skulle der være en fra Ørsted området der læser dette (selv bor jeg i
Ingerslev), og som har lyst til at udveksle erfaringer og passiare om
akvarier generelt, må du gerne skrive til mig. Selv er jeg nybegynder,
og bøvler lidt med mine planter.

Venlig hilsen
Jesper Fontain

Tlf.: 87 73 00 94
E-mail: fontain@mail.dk

PS.
Hvis dette brev kommer flere gange, skyldes det, at jeg først prøvede
at poste fra tdconline.dk, men der gik kuk i det.

Fra : Linux

Dato : 26-02-03 17:46

Hej Jesper.

der er startet en ude i Grenå
jeg har kun lige selv kørt der forbi ikke været inde ved ham
men der er er da ved at komme flere her på Jursland fx.
4 i Randers: Farmland, Plantorama 2000, boniers"østervold",((gunnars
dyrhandel)) hobrovej
1 i Grenå ca 4-700 mtr v. Mac D krydset højre side på vejen mod trustrup
1 i Kolind hovedgaden i kolind
mvh. Linux

---

Fra : Jesper Fontain

Dato : 27-02-03 21:22

Hej Linux

Tak for dit svar. Jeg tænkte dog mere på foreninger, hvor mennesker
mødes og udveksler erfaringer. Du skal dog have tak for henvisningerne
til de forskellige forretninger, der var enkelte jeg ikke kendte til,
så det var jo meget godt

Venlig hilsen Jesper