akvarie i træ ??
Fra : Brian Tingholm

Dato : 22-02-03 15:17

er der ikke en der kan sende et billede af et akvarie i træ ??
jeg ved ikke om det er rammen der er i træ når man taler om det, eller det
er hele bunden, bagsiden og siderne der er i noget meget tykt lakeret træ !!

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com

Fra : AllaN Paaske

Dato : 22-02-03 18:04

"Brian Tingholm" <postmaster@tingholm.com> wrote in message
> er der ikke en der kan sende et billede af et akvarie i træ ??
> jeg ved ikke om det er rammen der er i træ når man taler om det, eller det
> er hele bunden, bagsiden og siderne der er i noget meget tykt lakeret træ
!!

http://jan.boegh.net/akvarium/Fortællinger/118G%20Tank/118%20G%20Plywood%20T
ank.htm

Fra : Brian Tingholm

Dato : 22-02-03 20:31

http://jan.boegh.net/akvarium/Fortællinger/118G%20Tank/118%20G%20Plywood%20T
ank.htm

1000 tak.

Hvad er det for noget træ man bruger og hvad er det behandlet med ??

Fra : AllaN Paaske

Dato : 22-02-03 21:44

> Hvad er det for noget træ man bruger og hvad er det behandlet med ??

kig på siden igen

Fra : Madsen

Dato : 22-02-03 22:35

AllaN Paaske skrev:

[Ombrudt link]

Må man tillade sig at anbefale dig en ny version af Outlook Express
som ikke ombryder lange links? :)

<http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/recommended/q331923/default.asp>
(Husk at lukke OE inden du evt. opdaterer. Det glemmer mange).

Madsen.

Fra : jabbe

Dato : 22-02-03 23:17

Jeg har hørt om et glasfiber armeret akvarie... er det sådan et du tænker
på??

Jabbe