Slørhale er ved at omarrangere hele bunden~
Fra : Troels Christrup

Dato : 15-02-03 17:34

Er der en der har en fornuftig forklaring på dette fænomen?
Når det står på tager den gennem måske en halv time hele tiden sten i
munden -
blot for at spytte dem ud igen et par sekunder senere.

På denne måde har den fået omarrangeret bunden således,
at hvad der før fremstod som en jævn bund nu liigner et månelandskab.

Troels

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 15-02-03 18:49

Jeg tror at de renser stene for spiselige ting, måske også alger, jeg har
været udsat for, hvis man har for store "sten" i, kan disse sætte sig fast.
Så vær lige OBS på det.

Thorleif