"Dagens link"
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-02-03 09:56

http://www.tandkarpen.dk

Vidste ikke at denne butik eksisterede før idag. Desuden er siden en del
mere veludført og overskuelig, end de fleste ander danske sider jeg til dato
har set.

--

Venligst, / With regards,
Thomas Schreiber

Fra : Christian Hinløv

Dato : 09-02-03 11:14

"Thomas Schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote in message
> [...]
>
> Vidste ikke at denne butik eksisterede før idag. Desuden er siden en del
> mere veludført og overskuelig, end de fleste ander danske sider jeg til

Hjemmesiden er bedre end butikken.
Men det kommer vel an på hvad man er ude efter.

--

Christian Hinløv
www.hinloev.dk

Fra : Plesner

Dato : 09-02-03 11:50

> Hjemmesiden er bedre end butikken.
> Men det kommer vel an på hvad man er ude efter.

Jeg besøger normalt selv butikken, når jeg et par gange om året er på de
kanter. Nogle gange er der ikk rigtigt noget spændende, men jeg har nu en
del gange fundet fisk, som man ikke lige ser i andre butikker - det alene
er lidt forfriskende i stedet for altid at skulle se nogenlunde de samme
fisk i de forskellige butikker.

Plesner

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-02-03 11:46

"Thomas Schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
siden en del
> mere veludført og overskuelig, end de fleste ander danske sider

Ja - den ser OK ud på billederne.

Jeg har ikke set butikken i årevis, men mener, at den "i gamle
dage"
lå i Sverigesgade (sidevej til Amagerbrogade), og da var det en
helt god
lille butik.

Men nu er den åbenbart flyttet og blevet til en Bonnier
Dyrecenter og har
sikkert også skiftet ejer siden dengang.

Jan Vestergaard
Email: janNOSPAM@jve.dk Inet: http://www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.

Fra : Linux

Dato : 09-02-03 11:55

Hej Thomas.

dagens link er da en af de mest arvede ting jeg har set længe.
Og hvis der er en..! eller flere der har link...
feks. dagens link eller gode link til weekenden syntes jeg da er velkomne

spsm..? kunne det være sjovt at samle dem i en tråd en gang om måneden

mvh. Linux
> [...]
>
> Vidste ikke at denne butik eksisterede før idag. Desuden er siden en del
> mere veludført og overskuelig, end de fleste ander danske sider jeg til

---
se på WWW.bon127.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-02-03 12:50

Hvad mener du med "dagens link er da en af de mest arvede ting jeg har set
længe" ???

--

Venligst, / With regards,
Thomas Schreiber

Fra : Linux

Dato : 09-02-03 19:16

ups der mangler et g der skulle have stået garvet (smaddergodt)
sorry

mvh. Linux

> Hvad mener du med "dagens link er da en af de mest arvede ting jeg har set
> længe" ???
>

> --
>

> Venligst, / With regards,
> Thomas Schreiber
> -
> Homepage - www.stall.dk

---
se på WWW.bon127.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-02-03 20:10

Ok. Vidste ikke lige hvad "arvede" betød i denne sammenhæng.

--

Venligst, / With regards,
Thomas Schreiber