Hjælp til hjemmelavet spandfilter
Fra : Keld Poulsen

Dato : 01-02-03 13:50

Hej NG,

Er der nogen herinden der kan hjælpe med et tip til hvor jeg kan skaffe mig
en spand med tætsluttende låg på ca. 15-20 l.

Jeg har et par Eheim cirkulationspumper og ville gerne lave et godt
udvendigt filter i stil med Eheim's 2260.

Mvh
Keld

Fra : Ib hermansen

Dato : 01-02-03 15:45

få fat i en beholder fra aquadoor

Fra : Keld Poulsen

Dato : 03-02-03 08:22

Tænker du her på de klare plast dunke man får vand i.

Eller hvordan ser de beholdere ud du tænker på.

Mvh
Keld

Fra : Linux

Dato : 02-02-03 08:21

Hej Keld.
de har nogle på slagterier på ca 20 - 40 L spørg evt. din lokale slagter
det ville også være godt hvis du kender en der har en drejebænk (til låget)
det her er den billige gør det selv måde.
pris.ca 100kr + 4-6 øl til ham der er gud ved en drejebænk.

mvh Linux.

---
se på WWW.bon 127.dk

Fra : Keld Poulsen

Dato : 03-02-03 08:21

Hvad bliver de brugt til og hvad skal drejebænken lave ved låget.

mvh
Keld

Fra : Linux

Dato : 03-02-03 16:28

dem vi havde stod der Danich Crown på
hvad der var i dem kan jeg ikke huske
men der var håndtag i siderne så man kunne flytte dem

drejebænken skulle bruges til at dreje et låg io plexi glas
hvorpå du så montere din pumpe
du kan jo prøve dig lidt frem

> Hvad bliver de brugt til og hvad skal drejebænken lave ved låget.

> [...]

---
se på WWW.bon127.dk