Billige rødder?
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 31-01-03 01:49

Jeg skal til at indrette et 530L og vil gerne have nogle store rødder i.
Nu vil jeg gerne beholde min kone og huset med, så hvor får man fat i
store rødder til rimelige penge?

Jeg tænker på noget i retning af 70-100cm.

Århusområdet/østjylland passer mig bedst.
Jeg har f.eks. været i Petworld hvor de havde en til 495,- og den synes
jeg ikke engang var særlig stor.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Søren Steffensen

Dato : 31-01-03 09:06

De fleste gode forhandlere kan skaffe dem hjem, prisen er nok en anden sag,
men køber man nogle stk bliver de billigere pr stk.

--
SOS icq: 102169245

Fra : Brizz

Dato : 31-01-03 09:10

> [...]
>
> Århusområdet/østjylland passer mig bedst.
> Jeg har f.eks. været i Petworld hvor de havde en til 495,- og den synes

Søg brugt. Det er et bedste du kan gøre. For ellers vil det være dyrt

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 31-01-03 10:21

> [...]
>
> Århusområdet/østjylland passer mig bedst.
> Jeg har f.eks. været i Petworld hvor de havde en til 495,- og den synes

Hej Steen,

Tag evt. ned i Avifauna. Jeg ved godt det er lidt længere men benzinen er
næsten betalt alene ved besparelsen af en rod. Jeg har købt et par rødder i
den størrelse du nævner og har ikke givet mere end 300,- pr. stk.

Torben
http://home1.stofanet.dk/discus-fever.dk

Fra : Bjark Bo Christensen

Dato : 31-01-03 10:28

Jeg fandt denne annonce i den blå avis:

"""Tre stk kæmpe trærødder + 2stk stor plastik planter 2mdr gamel.ny pris i
alt kr 1160.men du kan få det for kr 500.bemærk sælges samlet"""

Plastikplanterne kan du jo give til konen

Mvh Bjark

Fra : Bjark Bo Christensen

Dato : 31-01-03 10:31

Den er faktisk også på akvarieklubben.dk med tlf.nr så du kan spare 4 kr. Se
under blandet.

Bjark

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 31-01-03 14:27

Bjark Bo Christensen wrote:
> Jeg fandt denne annonce i den blå avis:
>
> """Tre stk kæmpe trærødder + 2stk stor plastik planter 2mdr gamel.ny pris i
> alt kr 1160.men du kan få det for kr 500.bemærk sælges samlet"""

Jeg har talt med manden og direkte adspurgt om størrelsen svarede han
"at de er 30-40cm, måske 50cm lange.". Nå, tænkte jeg så... det er ikke
hvad jeg vil kalde kæmpe.

I en netshop tilhørende en akvarieforretning her i Århusområdet
reklamerer de med XXL rødder (65-90cm) til 199,- og XXXL (endnu større)
til bare 300,-.
Det synes jeg ikke er så galt.

Næste problem:
Jeg plejer at koge nye rødder... det kan godt være at jeg første gang
skal prøve noget der minder om Rio Negros vand

<KLIP>

Fra : Martin Sørensen

Dato : 31-01-03 17:34

Har du et link til den internet shop ??

MS

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 31-01-03 20:01

Martin Sørensen wrote:
> Har du et link til den internet shop ??

<http://www.dyrecenter.dk/>

<KLIP>

Fra : Martin Sørensen

Dato : 31-01-03 14:30

Hej

Hvis du er stadig er interesseret kan jeg sælge dig en stor rod ca 1 meter
for 345,-

Mvh
Martin
www.zooline.dk