Røde neon!
Fra : Carsten Gall

Dato : 29-01-03 12:44

Igår kom jeg tilfældigvis forbi Neonfisken på Frederikssundsvej i
Brønshøj/Husum.
Han reklamerede med røde neon, 10 for 29 kr.
Synes bare lige at I andre også skule kende til det gode tilbud, desværre
ved jeg ikke noget om størrelsen,
da der ikke var tid til at gå ind og kigge.

Nej!, jeg har ingen interesser i butikken.

Carsten

Fra : Daniel Krell

Dato : 29-01-03 17:30

har været der og de er rimelig små
ps. der er også 5 planter for 29 kr

Fra : Bo Larsen

Dato : 10-02-03 14:23

Daniel Krell wrote:
> har været der og de er rimelig små
> ps. der er også 5 planter for 29 kr

Har købt de omtalte Neonfisk, og planter. Neonfiskene er noget små i det.
Jeg købte 20 stk. lige efter jul og de lever alle endnu!
Planterne, derimod, synes jeg ikke var et helt godt køb, men sådan er det
engang imellem!
--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen