Strøm til telt
Fra : Pipeline

Dato : 10-03-03 11:49

Jeg har besluttet mig for at ville have strøm i teltet på næste
campingturtil bla. lys og køleboks. Og så ville jeg lige høre om hvordan et
sådant kabel skal se ud.
Det skal selvfølgelig "ende" med et eller flere alm. hunstik i teltet. Måske
en kabeltromle?
Hvilke stik sidder der på pladsernes strømudtag (DK)?
Hvor langt skal kablet være?
Må man selv lave kablet, eller skal det været købt til formålet?
Hvad skal man ellers være opmærksom på?

MVH
Pipeline

Fra : Carsten Stage

Dato : 10-03-03 12:04

In news:l4_aa.117001$Hl6.10782344@news010.worldonline.dk,
Pipeline typed:

Det kan du finde mere om på: http://www.campingstuff.dk/html/div/elstik.php

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Lars Lund

Dato : 10-03-03 17:25

Vi har et køleskab, lidt lys, forskellige opladningsting. Og alt kører
på en almindelig 20 eller 40 mtrs kabeltromle med fire udtag, hvor jeg
så sætter flere forlængere på.

--

\lars lund, Aalborg, ikke@larslund.dk

Erstat "ikke" med "ll" i mailadressen før @ ved svar på denne mail.