25 m2?
Fra : Hans J Mathiesen

Dato : 08-03-03 08:08

Ja jeg spøg bare, er det det vi vil, skal vi finde os i det ? Kan man ikke
gøre noget ved det ?
Mit indlæg er ang. det som står i Camping-fritid i DCU s blad, om
Fastliggere og amter ( Campingregulativet )
25m2 i max 4 uger

Hans Jørgen Mathiesen

Denne e-mail er scannet med Symantec's Norton AntiVirusT
2002

Fra : Carsten Stage

Dato : 08-03-03 09:34

In news:3e6996d4$0$171$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Hans J Mathiesen typed:

> Mit indlæg er ang. det som står i Camping-fritid i DCU s blad, om
> Fastliggere og amter ( Campingregulativet )
> 25m2 i max 4 uger

Da flere af os som følger gruppen her ikke er medlem af DCU må du skrive
noget mere.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : SB

Dato : 08-03-03 11:22

"Carsten Stage" <stagenospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hans J Mathiesen typed:

> Da flere af os som følger gruppen her ikke er medlem af DCU må du skrive

Ja jeg er også lost der

Søren

Fra : Gismo

Dato : 07-03-03 19:06

Hans J Mathiesen wrote:
> Mit indlæg er ang. det som står i Camping-fritid i DCU s blad,

Hvad er DCU?

Gismo )

Fra : Carsten Stage

Dato : 08-03-03 19:58

In news:3e6a3107$0$29511$ba624c82@nntp04.dk.telia.net,
Gismo typed:

> Hvad er DCU?

Dansk Cykel Union... ))

Carsten

Fra : Gismo

Dato : 08-03-03 23:30

Carsten Stage wrote:
> In news:3e6a3107$0$29511$ba624c82@nntp04.dk.telia.net,
> Gismo typed:

> Dansk Cykel Union... ))

Aaahhh. så er de 25m2 noget størrelsen på en cykel arena, for at undgå
sammen styrtet tage.......)

Gismo