HobbY camper
Fra : Tp

Dato : 23-02-03 17:54

Jeg har en HobbY camper... Kan man eftermonteret et wc???

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 23-02-03 18:29

"Tp" <t@t.de> wrote in message news:b3aub7$29mp$1@news.cybercity.dk...
> Jeg har en HobbY camper... Kan man eftermonteret et wc???

Ja da hvis du har et rum til det.

Det eneste som kræves er at der skæres hul i siden af din CV til lågen, det
er nok det "farligste" ved den operation (det stykke som skæres ud skal
bruges til lågen).

Få evt brochurer på Treatford toiletter hos din CV forhandler, der findes
både højre og venstre monterede, og nogle med manuel og el skyl.

Mvh
Kaj Erik Olsen

Fra : Jens

Dato : 23-02-03 19:08

> Ja da hvis du har et rum til det.

<klip>

> Mvh
> Kaj Erik Olsen

Hvorfor skal man ha' et rum?

Jeg har selv forespurgt hos et par forhandlere for nogle år siden. Den ene
sagde at man skal være sikker på hvor stiverne i vægen sidder, for hvis man
saver en over - falder vognen nærmest fra hinanden.!!!!
Den anden sagde at man bare saver et hul der hvor hullet nu engang skal
være, stiver eller ej!

Er der nogen der ved hvilken model der er den korrekte?

Jens

Fra : T. Hartung

Dato : 25-02-03 17:12

"Kaj Erik Olsen" <morial@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja da hvis du har et rum til det.

*LOL* der er et højskab

> Det eneste som kræves er at der skæres hul i siden af din CV til lågen,
det
> er nok det "farligste" ved den operation (det stykke som skæres ud skal
> bruges til lågen).

man skal også være sikker på evt. hjulkasse ikke er i vejen - desuden er det
ikke nogen "nem" konstruktion - hvis det er en "lidt nyere" vogn (1986-1989)
vil jeg tro der er bruserbund i vognen - den passer så ikke mere - samtidigt
varmeslangen til toiletrum løber langs siden.

- jeg mener indbyggede toiletter kom der omkring 1988/1989 som begyndende
standard.

Syntes svagt at kunne huske at Heine fra DCU for flere år siden i DCU-bladet
viste hvordan man gjorde !

mvh
T. Hartung