Gasflaske
Fra : Mogens Dammand

Dato : 22-02-03 22:43

Hej

Jeg har lige fået fat i en alu-gasflaske, men det er en anden tilslutning
der sidder på den.

Kan man få en adaptor, så man kan bruge den samme regulator eller skal det
hele skiftes ud?

Mvh
Mogens

Fra : Henning Keseler

Dato : 22-02-03 23:27

"Mogens Dammand" <m.dammand@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3e57f086$0$31963$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> der sidder på den.
>
> Kan man få en adaptor, så man kan bruge den samme regulator eller skal det

Du skal have en regulator der passer til aluflasken, du kan ikke bruge den samme
hvis den du har er til 11kg flasker.

mvh. Henning

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 22-02-03 23:43

Du skal have en regulator der passer til aluflasken, du kan ikke bruge den
samme
hvis den du har er til 11kg flasker.

mvh. Henning

Var det så ikke smartere at få byttet alu flasken til en "letvægtsfalske",
og spare bøvlet med at få skiftet regulator.

Mvh
Kaj Erik Olsen

Fra : Mogens Dammand

Dato : 23-02-03 19:45

> Var det så ikke smartere at få byttet alu flasken til en "letvægtsfalske",
> og spare bøvlet med at få skiftet regulator.

Jo, det var måske en ide. Hvad koster en ombytning?

Mogens

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 23-02-03 21:05

"Mogens Dammand" <m.dammand@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Jo, det var måske en ide. Hvad koster en ombytning?
>
> Mogens

Tja ved det ikke nøjagtigt, men BP kørte en kampangne med ombytning af gamle
flasker til en favorabel pris, så prøv evt en forhandler eller www.bp.dk

Mvh
Kaj Erik Olsen

Fra : Jens

Dato : 23-02-03 19:02

> Jeg har lige fået fat i en alu-gasflaske, men det er en anden tilslutning
> der sidder på den.

.....anden end "hvad". På mine ALU flasker sidder der den tilslutning der
skal sidde på en BP 6kg ALU flaske!

Kan man få andre ALU flasker i DK end BP's 6 kg?

Jens

Fra : Mogens Dammand

Dato : 23-02-03 19:47

> ....anden end "hvad". På mine ALU flasker sidder der den tilslutning der
> skal sidde på en BP 6kg ALU flaske!
>
> Kan man få andre ALU flasker i DK end BP's 6 kg?
>
> Jens

Undskyld, jeg skulle selvfølgelig have skåret det ud i pap, men der er da
heldigvis nogen der forstår meningen

Mogens

Fra : Carsten Stage

Dato : 23-02-03 21:17

In news:3e5918c0$0$31982$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Mogens Dammand typed:

> Undskyld, jeg skulle selvfølgelig have skåret det ud i pap, men der
> er da heldigvis nogen der forstår meningen

Sådan kan det gå... Men det kunne jo være at der var tale om BP's 11 kg.
aluminiumflaske til truckgas...

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står