skade på CV...
Fra : Anja R.

Dato : 22-02-03 18:49

Vi står i den uheldige situation at vores CV er blevet påkørt, hvorved
den blev skubbet ind i en mur.
Gerningsmanden er heldigvis fundet, og har påtaget sig skylden.

Det drejer sig om en Adria PS 432 fra 1998.

Bagerste hjørne er trykket ind så der er revne hele vejen igennem
væggen. Det drejer sig både om bagenden, samt den ene side (modsat
døren).

Er der nogen der har erfaringer med sådanne skader?
Er det noget man reparerer eller er det for omkostningsfuldt?

Venlig hisen
Brian & Anja

--
Se mine hunde på:
http://home19.inet.tele.dk/japanese/

Fra : Jan Pedersen

Dato : 22-02-03 18:59

Anja R. wrote:
> Er der nogen der har erfaringer med sådanne skader?
> Er det noget man reparerer eller er det for omkostningsfuldt?

Hejsa
Sådan som du beskriver det lyder det som rep. der skal meget til før en vogn
bliver totalskadet. men kontakt det nærmeste Adria værksted og lad dem kigge
på det.

Jan
--
Det nemmere at få tilgivelse end tilladelse...
Blomst # 92159636

Fra : RSL

Dato : 22-02-03 19:30

"Anja R." <SPAM_NEJTAK_a_runge@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er der nogen der har erfaringer med sådanne skader?
> Er det noget man reparerer eller er det for omkostningsfuldt?

Vi fik en bule ca 3 cm dyb og 50 cm lang i siden af vores 2 år gamle vogn i
sommers - hele siden blev skiftet samt vinduet der også havde fået et slag.
Det kostede vores forsikringsselskab ca 25.000 kr. De 1800 kr. kaskoen var
trods alt godt givet ud. Jeg tror der skal meget til før den er
totaltskadet. På vores kan det slet ikke ses der er blevet lavet noget...

Fra : Bo & Tina Larsen

Dato : 23-02-03 17:13

> Bagerste hjørne er trykket ind så der er revne hele vejen igennem
> væggen. Det drejer sig både om bagenden, samt den ene side (modsat
> døren).

Hvis der er hul ind til isoleringen, skal hullet lukkes inden der kommer
fugt til. Ellers kan der gå råd i vognen!

Tina og Bo Larsen
*Ved svar; Fjern fuglen fra E-mail adressen!*

Fra : -=///DAX\\\\\\=-

Dato : 17-03-03 14:46

Tak for svarende.

Campingvognen befinder sig nu på et adria værksted.
Vi er blevet oplyst at skaden skal repareres, og at det kommer til at
koste omkring 40.000 Kr.
Godt der er noget der hedder forsikring!
Desværre får vi først vognen tilbage efter påske, så der røg den ferie!

Venlig hilsen
Brian & Anja

Hvis du ka' du li' små søde hunde
så kig nærmere her: