Køb af billig brugt - hvad kigger man efte~
Fra : Morten Juel

Dato : 20-02-03 21:59

Efter at ha læst en masse gamle indlæg, og hørt priser på vægtafgift osv..
så kommer der et nyt ?

Hvis man nu vil ha en CV for ca 10.000,- hvad skal man så kigge efter ? jeg
mener råd og fugt tyder på at være en alm skade, men hvordan spotter man det
?!
Og hvad skal man ellers kigge efter ?!

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Morten Juel

Dato : 20-02-03 22:33

Og må man leje sådan en ud ? og hvad skal man bruge af kontrakt ??!?
Hvis man nu ville tjene lidt af dens pris hjem igen

Fra : T. Hartung

Dato : 20-02-03 23:27

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis man nu vil ha en CV for ca 10.000,- hvad skal man så kigge efter ?

et sted hvor "huggeren" bor - til den pris er den vel kun skrammel tilbage

jeg
> mener råd og fugt tyder på at være en alm skade, men hvordan spotter man
det
> ?!

Det vil med stor sandsynlighed være der

> Og hvad skal man ellers kigge efter ?!

en dyrere vogn - særligt hvis du vil leje den ud - der er ikke meget luksus
til 10k

øhh bare min mening herom )

mvh
T. Hartung

Fra : Morten Juel

Dato : 20-02-03 23:34

> et sted hvor "huggeren" bor - til den pris er den vel kun skrammel tilbage

http://www.cccamping.dk/indhold/transportdb/presentation.asp?entityGuid=1438
9&siteGuid=323
http://www.cccamping.dk/indhold/transportdb/presentation.asp?entityGuid=6674
&siteGuid=323
http://www.cccamping.dk/indhold/transportdb/presentation.asp?entityGuid=3378
8&siteGuid=323
http://www.cccamping.dk/indhold/transportdb/presentation.asp?entityGuid=3621
4&siteGuid=323#
http://www.cccamping.dk/indhold/transportdb/presentation.asp?entityGuid=6821
&siteGuid=323

Kan man virkelig ikke få noget der kan tilfredsstille 1. gang købere, som er
studerende ?!

Fra : T. Hartung

Dato : 20-02-03 23:54

http://www.cccamping.dk/indhold/transportdb/presentation.asp?entityGuid=1438
> 9&siteGuid=323

dine links virker ikke helt - men har forstået - de vogne til ca 10k kunne
jeg næsten "lugte" genne skærmen - ADRIA fra 1973 (( Stay Away !!

> Kan man virkelig ikke få noget der kan tilfredsstille 1. gang købere, som
er
> studerende ?!

ja vi er jo ikke ens - og jeg kender dig jo ikke og dine behov - jeg går ud
fra vi tale om CV ? )

Jeg vil personlig mene at du skal mindst op i 45 - 50k og så vogne med
indbygget toilet for at den har en pæn gensalgsværdi og så ca. 4,5 m lang og
ikke ældre en 1989/90.

ellers skal du selv leje en vogn til du er færdig med at studere (pigerne
)

mvh
T. Hartung

Fra : Morten Juel

Dato : 20-02-03 23:53

> dine links virker ikke helt - men har forstået - de vogne til ca 10k kunne
> jeg næsten "lugte" genne skærmen - ADRIA fra 1973 (( Stay Away !!
hehe ok lige den var der ikke, men ja det er vogne fra slut 70'erne ! start
80'erne !

> [...]
>
> Jeg vil personlig mene at du skal mindst op i 45 - 50k og så vogne med
> indbygget toilet for at den har en pæn gensalgsværdi og så ca. 4,5 m lang
Skide være med gensalgsværdi, jeg søger bare en vogn vi kan sætte lidt i
stand med tiden, og som virker

> ellers skal du selv leje en vogn til du er færdig med at studere (pigerne
> )
Ej leje koster jo en bondegård ;o((

Fra : Hans

Dato : 21-02-03 08:52

> [...]
jeg
> mener råd og fugt tyder på at være en alm skade, men hvordan spotter man

Du kan da godt være heldig at finde en CV til små 10,000.-
Men forvent ikke det store,
Hvad du skal kikke er selvfølgelig fugtskader i hjørnerne og ved vinduer.
Og regn med at når du bliver træt af den så er der måske ingen køber til den

--
Mvh Hans C Jensen
Ford Focus 2,0 + StreetPilot III GPS

Fra : PHK

Dato : 21-02-03 11:12

> Efter at ha læst en masse gamle indlæg, og hørt priser på vægtafgift osv..
> så kommer der et nyt ?
>
> Hvis man nu vil ha en CV for ca 10.000,- hvad skal man så kigge efter ?

Prissedlen?

Du følger vist ikke med i gruppen her ;)

Køb din vogn i Tyskland! Det gælder især brugte vogne, man får meget mere
vogn for prisen dernede!

Det observerede jeg så sent som sidste år, da jeg kikkede lidt efter
campingvogn for min bror. Han endte dog med - konservativ som han er - at
købe en brugt herhjemme.

--
_
|_|

Fra : Leif Pedersen

Dato : 22-02-03 22:47

Du kunne jo også tænke på en COMPI CAMP, den fås brugt til denne pris, som
du ønsker, og kan trækkes af en hver bil.

Leif.

Fra : Morten Juel

Dato : 22-02-03 23:34

> Du kunne jo også tænke på en COMPI CAMP, den fås brugt til denne pris, som
> du ønsker, og kan trækkes af en hver bil.
hehe har jeg luret, men jeg vil ha en med fast gulv der bare virker fra det
sec man stopper bilen !