Forskelle på Knaus ?
Fra : Lars Andersen

Dato : 11-02-03 16:57

Jeg leder efter en lettere brugt campingvogn og har set nogle forskellige
Knaus'er.

Hvad er egentlig forskellen på deres modelserier Country, Südwind og Azur ?

VH

Lars - kommende CV-ejer

Fra : Tommy Hansen

Dato : 11-02-03 17:31

Hej.

"Lars Andersen" <hothouse@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Knaus'er.
>
> Hvad er egentlig forskellen på deres modelserier Country, Südwind og Azur

Countrymodellerne er vist af ældre dato og de var vist de med det laveste
udstyrsniveau/finish.

Südwind modellerne findes også i dag og de er en mellemting mellem Country
og Azur. Dog kan der være specielle udstyrsmodeller.

Azur og Eurostar er de modeller med højest finish og udstyrsniveau. Her kan
der også være specielle udstyrsmodeller.

Jeg har selv en Südwind 495TF fra 1998 som kom til landet med en del ekstra
udstyr. Jeg har ikke haft nogle problemer med vognen, når man ser bort fra 2
dækeksplosioner. Knaus og andre kendte mærker havde en kampagne i foråret
2002, hvor man uden beregning udskiftede dårlige koreanske Kumho dæk med
nye.
Så vær lige opmærksom på hvilke dæk vognen er monteret med.

Mvh Tommy

Fra : Gismo

Dato : 11-02-03 20:57

Tommy Hansen wrote:

> [...]
>
> Azur og Eurostar er de modeller med højest finish og udstyrsniveau.
> Her kan der også være specielle udstyrsmodeller.

Jeg har en Knaus sunshine 495, dem er der ikke mange af, jeg ved ikke om
det er godt eller skidt.?

Måske kan nogen fortælle mig det.

Gismo.

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-02-03 00:34

> Jeg har en Knaus sunshine 495, dem er der ikke mange af, jeg ved ikke om
> det er godt eller skidt.?
>
> Måske kan nogen fortælle mig det.

det kan jeg godt, men du kan nok ikke bruge det til noget

kan du godt lide din cv ? så er det godt
kan du ikke lide din cv ? ja så er det jo skidt

hilsen Jørgen