hvad gør jeg nu.
Fra : Lars Nielsen

Dato : 23-01-01 19:15

Hej Gruppe

(håber det er det rigtige sted at spørge?)

Jeg har lavet en web side i frontpage2000 og brugt cuteFTP 4,2 til at
oploade til min web server.

Dette er helt nyt for mig og jeg er ikke helt sikker på om det jeg har gjort
er korrekt, men kontakt til cybercity har indtil nu været forgæves da de
ikke har svaret på mine spørgsmål, så derfor spørger jeg her.

Efter jeg har oploaded de sider som skal bruges til hjemmesiden HVAD SÅ???,
Hvorledes får man et navn til hjemmesiden? Hvor kan jeg læse om hvordan man
gør i den fase "at lægge sin hjemmeside ud på nettet"?

Med venlig hilsen
Lars

Fra : Brian Nilsson

Dato : 23-01-01 21:58

Hej Lars.

Når jeg oploader, gøre jeg det til: http://fp.worldonline.dk/fpebrianjon/
men det sjove er at det også er den adresse min hjemmeside findes på. Men
hvis du tænker på domen navn (altså www.ditnavn.dk), så ved jeg det ikke ...

--

Clear Sky
Brian Nilsson - Denmark

Fra : Andreas Paasch

Dato : 23-01-01 22:37

Lars,

hvis du har uploadet dit arbejde fra FrontPage, har du lagt den ud på
internettet.
Det brugernavn du har hos cybercity, f.eks. dsl12345 er en del af din
hjemmeside ....
Du har altså en hjemmeside der vil hedde:
http://users.cybercity.dk/~dsl12345/index.htm
- forudsat at din indledningsside hedder index.htm hvilken den bør hedde
eller default.htm.
Index eller default er de sider browserne altid søger efter hvis du kommer
på et websted.

Hvis du ikke har brugt FrontPage men et FTP program såsom CuteFTP eller
LapLink, er det det samme der gør sig gældende.
Når siderne er lavet, uploades de og er straks tilgængelige .... Dvs. der er
ikke noget ind imellem ...

Vil du have dem registreret i søgemaskinerne, er det individuelt og kan tage
tid for nogle, bl.a. Jubii. Jeg ved ikke, hvorledes det er med andre
søgemaskiner.

Hvis dette ikke var svar nok, må du uddybe hvad du ønsker at vide helt
præcist.

Mvh.
Andreas Paasch

Visit the CMM Forum's FAQ : http://www.Paasch.Net/forumFAQ/
- verified for Microsoft Internet Explorer 5.x, Netscape Navigator 4.7x,
Amaya 4.x, Opera 3.6x

Fra : Peter Houkjaer

Dato : 23-01-01 21:16

hvad med at lægge den ind i nogle søgemaskiner som www.jubii.dk,