bruger-id i tekstbox
Fra : Blah

Dato : 15-03-01 00:26

Hej med jer.
Jeg har en lille tipsside hvor jeg har et problem.
Brugeren skal logge ind på en speciel side med bruger-id samt password. Til
dette har jeg "lånt" et lille script.
På den efterfølgende side skal nogle spørgsmål sendes i en formular, og
derfor vil jeg gerne have bruger-id til at stå i en tekstbox så dette kan
medsendes. Mit problem er, at jeg ikke kan få navnet automatisk ind i
textfeltet på den følgende side. Ved afprøvning er Lones password "enol".
Jeg har lagt de filer jeg benytter ud i dk.binaer med overskriften "HJÆLP",
så hvis der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig og evt. sende mig løsningen
(måske modificerede filer) vil jeg blive meget glad.

Med venlig hilsen

Carsten
--
\\ ~ ~ //
(@ @)

Fra : KASPER

Dato : 15-03-01 08:35

"Blah" <try.to2@guess.who> wrote in message

> [...]
> Jeg har en lille tipsside hvor jeg har et problem.
> Brugeren skal logge ind på en speciel side med bruger-id samt

Hvilket script drejer det sig om? Er det CGI, PHP, ASP eller måske
javascript? Og kører du det lokalt på din egen server/webhotel eller er
scriptet hostet 'ude i byen'?

> [...]
løsningen
> (måske modificerede filer) vil jeg blive meget glad.

Jeg ville da gerne forsøge at hjælpe, men kan ikke finde noget fra dig i
dk.binaer...

Hvis der var tale om PHP, så kunne det sagtens lade sig gøre at have en
variabel ($bruger), der bliver 'trukket med' fra log-in til den næste
side.

--
KASPER